Ik moet me toch afmelden, met het onzekere weer en het is voor mij wel erg ver reizen..
Ik wens jullie in ieder geval super veel plezier en goede foto's toe !
Laatst bijgewerkt door IMANDRA op 05-07-14 18:43, in het totaal 1 keer bewerkt
lieke123
Geplaatst: 05-07-14 18:43
Jammer! Maar onheilspellend weer kan ook gaaf zijn misschien tussen de buitjes door
Valanee
Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-14 18:44
De knoop is doorgehakt.
Het gaat door!
Dit omdat we verwachten dat het allemaal wel meevalt met hoe slecht het weer wordt. Tuurlijk zal er af en toe een bui komen, maar het waait hier erg hard en de weersvoorspellingen van vandaag waren bagger en viel hier alles mee. Mocht het toch zulk vreselijk weer worden, dan gaan we naar Tanja's huis en bouwen we daar een studio op.
Het is amper 10 min rijden van locatie naar het huis.
Yeeeeeeeh Heb verder geen mailtje gehad met een eigen schema, had je die wel verstuurd of niet ? (Anders is hij weer niet aangekomen..) verder totaal geen ervaring met echt studio fotografie, maar moet het weer echt slecht zijn (is niet te hopen) lijkt me dat wel een gaaf plan B
Jammer van de vele afmeldingen! Voor degene die wel komen, ontzettend leuk en we gaan er iets supers van maken! Van de modellen geen afmeldingen ontvangen, dus het wordt mogen even improviseren kwa schema, maar dat geeft ook meer ruimte voor speling en improvisatie.
Wij hebben er nog steeds zin in!
hamsterfan
Geplaatst: 05-07-14 23:57
Ja jammer van de afmeldingen inderdaad.. Ik heb er heel veel zin in! Heb alleen niet mijn schema ontvangen?
Valanee
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-14 00:05
hamsterfan schreef:
Ja jammer van de afmeldingen inderdaad.. Ik heb er heel veel zin in! Heb alleen niet mijn schema ontvangen?
Fijn!! Klopt, dit komt omdat het hele schema nergens meer op slaat xD Zijn nu in totaal nog met 5 fotografen en 24 honden. Dus moeten nu even gaan improviseren. Komt helemaal goed!
DE ZON SCHIJNT! Licht bewolkt met een zonnetje! Begint hier enorm op te klaren! Ziet er naar uit dat het hier allemaal overwaait. 1 uur paar spetters verder zon!
Ik heb het erg gezellig gehad! Jammer van de regen, maar goed verder hebben we over het algemeen erg goed weer gehad Stuk voor stuk echt geweldige honden ! Heb er helaas een aantal niet op de foto kunnen zetten waaronder het groepje van 3 grote honden die samen op een parkeerplek lagen (Volgens mij heette er daar ook 1 van Duvel) en dan de andere Duvel. Volgens mij heb ik de rest wel allemaal gehad
Ik ook Dit is mama Kimmi / kimji dacht ik te verstaan
hamsterfan
Geplaatst: 06-07-14 20:19
Dit is Gimbya, heb het met de foto's vergelijkt uit het schema haha en dat team van 3 (die in de auto zaten) zijn Genoa, Gimbya en Gimana. Gimana is degene met 2 verschillende kleuren ogen Ik had net vooral moeite met de grootste roedel honden om te sorteren , maar ook 2 van de malamutes die op elkaar leken (de 2 lichte honden) haha