Hey! Nu ik t weer wat rustiger ga krijgen wil ik me ook wel weer eens opgeven voor een meeting Ik wil graag op de reservelijst als fotograaf. Evita_3/Equita Fotografie/ equitafotografie.weebly.com
heleenxx
Geplaatst: 29-04-14 18:09
Ik moet Daimler afmelden. We hebben besloten dat weekend een paar dagen met de paarden naar Drenthe te gaan. Veel plezier allemaal!
Keell94
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-14 22:23
De datum is Zondag 8 Juni Er komt dan voor de modellen een ochtend en een middag groep. De fotografen zijn er de hele dag, 8 fotografen verdeelt in groepjes van 2.
Er gaat gestemt worden door de fotografen zodat iedereen kans heeft om zich op te geven. Ook omdat we met 8 fotografen zitten en met meer dan 8 modellen, ik wilde in totaal ook 8 modellen hebben (4 ochtend, 4 middag)
Zou ik metiemand via heerhugowaard meekunnen rijden? Ik kom vanaf texel en ga dan met de trein want mn ouders kunnen me niet brengen. Anders moet ik met een bus als die daar is?
Als je niets kan vinden kun je met ons mee, maar alleen als wij heen gaan natuurlijk. En we hebben trailer bij dus liever iemand anders als dat gaat.
maaikemuis
Geplaatst: 30-04-14 08:36
sunnybellami schreef:
Zou ik metiemand via heerhugowaard meekunnen rijden? Ik kom vanaf texel en ga dan met de trein want mn ouders kunnen me niet brengen. Anders moet ik met een bus als die daar is?
Kom ik praktisch langs, kleine detour naar links. No problemo!
Zullen we het weer ontopic houden? Mochten jullie de discussie willen voortzetten graag via pb en niet in het topic want de rest heeft hier niks mee te maken en wil geen slotje op het topic dankje
Het is inderdaad niet toegestaan om stem op mij-berichten te posten. De boodschap lijkt me overgekomen te zijn want de berichten zijn inmiddels verwijderd. Overige berichten over de situatie heb ik ook verwijderd. Het verzoek aan jullie natuurlijk bij deze om weer ontopic verder te gaan.
De datum is Zondag 8 Juni Er komt dan voor de modellen een ochtend en een middag groep. De fotografen zijn er de hele dag, 8 fotografen verdeelt in groepjes van 2. De aanmeldingen voor de modellen kunnen tot 15 Mei, diezelfde week gaat er nog gestemd worden die er mee gaan.