haha gaan we hier oncharmante foto's posten?De rest komt morgen, ben toch vrij alleen 's ochtends naar de paardjes
Logisch toch met zo'n situatie dat gaat gewoon even voor.Als je wilt wil ik wel een keer foto's van Jack komen maken ?Die foto van Bink is trouwens echt gaaf, ook met die staart zo etc!
Wauw! Die is echt gaaf van Bink! Ik heb btw echt 2 mega bloeduitstortingen op mijn knieholtes van die laarzen had die laarzen beter niet aan kunnen doen haha!
Die van mij staan in het album in het linkje dat ik onder mijn foto's heb gezet. Voor wanneer zullen we de volgende meeting plannen? Juli, augustus, september?
Mijn voorkeur gaat denk ik naar augustus, juli heb ik al een paar meetings Gaat Bink weg?De foto's van Lotte zijn klaar! Ze staan op www.facebook.com/Suzannevandijkfotografie.Ik maak als ik klaar ben met alle foto's ook een google drive aan, omdat facebook de kwaliteit echt ernstig verpest.
Ja, bink is (helaas) verkocht. En gaat terug naar zijn vorige baasje .Maar de planning is wel dat er een nieuw paardje voor terug komt