Wat mij betreft zo snel mogelijk kan ik dat gelijk aan mn taxi doorgeven (mn vader is de taxi, hihi)
jaime_andrea
Geplaatst: 14-09-14 07:47
Ik sluit mij makkelijk aan bij de meeste stemmen gelden
Ingrid_92
Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-14 21:31
Zullen we de fotomeeting op 25 oktober zetten? Wie van de fotografen zou willen helpen met de organisatie? Bij voorkeur iemand die dit vaker gedaan heeft
Laatst bijgewerkt door Ingrid_92 op 16-09-14 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik zal even kijken of het bij min uit komt, ouddorp is ook een stukje rijden dus ben benieuwd of het gaat lukken
jaime_andrea
Geplaatst: 18-09-14 14:01
In principe is de 25 geen probleem, maar zie net dat mijn dochter een wedstrijd heeft. Op zich geen probleem mits ze natuurlijk een rottijd heeft om te starten.
Normaliter starten ze s morgens vroeg maar ja dat heb ik niet in de hand. Dus dames aan welke tijd zitten jullie te denken voor de fotoshoot?
Ik heb een besloten topic aangemaakt voor de 25e! Jullie moeten zelf even kijken of jullie de tijd die ik daarin gezet heb handig vinden... Ik dacht dat het vanaf 14.00 best wel een lange zit is tot de zonsondergang, dus ik heb nu een wat later tijdstip neergezet. [FM] [Besloten] Oudjes op het strand in Ouddorp 25 oktober
Mocht er nog iemand dit weekend in ouddorp/omgeving zijn.. Ik verveel me de pleures vanwege een shoot die niet doorgaat... Dus wie zich geroepen voelt.. Die brult maar, want ik heb tijd teveel nog eventjes dit weekend