Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
loveskiara schreef:Ja, er valt denk ik niet veel meer te vertellenNog 4 weken de tijd om eventueel nog extra fotografen te vinden die kunnen fotograferen.
Oei, wat is er met Sparky dan?
Sanne_com schreef:Anders doen we een oproepje op bokt markt?
Of ik kan nog even rondvragen!
loveskiara schreef:Hallo freakish,
Het zou het meest in het thema passen als je met je jonge Tinker komt. Mits dit natuurlijk veilig kan. Je zou dan in de ochtendgroep ingedeeld worden, omdat maria1991 aangeeft dat ze niet meer mee doet. Die plek is net vrij en het reserve model die we nog hebben wilt het liefste in de middaggroep mee ivm met een eerder ingeschreven paard.
Er worden eerst portretfoto's gemaakt.Ongeveer een kwartier per paard met 1-2 fotografen en dan wisselen. Dus ongeveer een uurtje. Daarna longeerfoto's en daarna rijfoto's. Maar als longeren en rijden niet gaat, mag je je ook alleen voor portretfoto's inschrijven natuurlijk.
In de ochtendgroep is geloof ik alleen het paard van Marlies1995 merrie. De rest is ruin/hengst als ik het goed onthouden heb.
@ Sanne_Com
Kan je helaas niet van of naar een station brengen, want de auto gaat vol zijn hier
@ Marlies1995
maria1991 heeft net via het topic afgemeld, dus er is net weer een gat in de ochtend.