Hoelang zou de meeting ongeveer duren? Ik ga trouwens mee met de stemmen van de andere fotografen, gezien ik de laatste ben op het lijstje en deze week nog erg veel te doen heb.
Bumblehorse
Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-14 18:25
Als Duvel verkozen wordt, gaat deze pup ook mee
JlnG
Geplaatst: 19-06-14 12:42
Ik kan ook nog steeds de 5de, zowel voor als namiddag. Ben benieuwd wat er uit de bus valt!
Edit: voorkeur gaat wel uit naar namiddag als dat mogelijk is
Helaas niet, Had een berichtje verstuurd, maar er moeten er nog 3 antwoorden. Had ook vorige week een berichtje verstuurd, maar daar is blijkbaar iets mis gegaan. Hopelijk laten ze snel van zich horen, mocht het tegen morgen niet zijn, maak ik van degene die wel gestuurd hebben een lijstje
Ik denk dat er vorige week wel meer mis is gegaan met bokt. Had mijn voorkeur ook al doorgestuurd, maar hier is ook iets mis gegaan blijkbaar. Ik ga het nu opnieuw doorsturen.
Bumblehorse
Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-14 13:24
De modellen die mee mogen zijn: 1. Aria 2. Duvel 3. Dodge 4. Kooper 5. Roxy 6. Benson 7. Charlie 8. Bentley
Jippie!!! Duveltje zit erbij! Ik neem Daemon ook mee (daar hoeven geen foto's van getrokken worden als de fotografen niet willen) Dank jullie wel voor de stemmen.
Leuk dat we er bij zijn! Ik kijk er naar uit en hoop op mooi weer Kunnen jullie er rekening mee houden dat namiddag beter uit komt voor mij? Als het echt niet anders kan, wil ik mij wel schikken, maar dan moet ik het snel weten
Is er toevallig iemand die van Zuid-Limburg komt? Eventueel carpoolen, heb geen auto namelijk.
stefaniepje
Geplaatst: 24-06-14 18:48
Ik zie zojuist pas het berichtje van het stemmen. Ik dacht heel de tijd dat ik mijn stem al verzonden had, maar nu ik er verder bij nadenk heb ik mijn bericht gewoon niet verstuurd.
Maar ik ben erg blij met de modellen die mee mogen!