Ik hoop dat ik nog iemand mee kan nemen ivm met 2 honden dat gaat wel maar is niet altijd even handig Daar die 2 zo getikt zijn samen, en dan foto's maken van ze apart wat lastig word.
Alhoewel actie foto's weer wel super goed gaan Wat ik me alleen af vraag voor alle zekerheid Hoe zijn de andere honden met honden? ik heb een hond van pakweg 60 kilo die nog al enthousiast kan zijn. maar ook een gevechts hond is hij loopt problemen liever uit de weg maar er moet er niet eentje aggresief op hem,mij of mn teef springen Hij kan bij alle honden enkel geen agressieve honden....
En ik heb nog een vraagje maar ik mag mijn bericht niet meer aanpassen. Hoe zijn de afspraken met de foto's naderhand? Krijg je die te zien, zijn die te bestellen?
Dat verschilt meestal per fotograaf, iedereen geeft 5-10 fotos op webformaat (voor facebook gebruik ed) en je kunt de foto's nabestellen, prijzen verschillen per persoon
Ik heb nog geen tijd gehad om te reageren in het topic of op de datumprikker. Ben erg druk. Zie nu dat de datum 27 april is en die is nog leeg in mijn agenda. Zal de meeting erin zetten.
De foto's zijn van een standpunt af genomen. Links van de foto hieronder is een stukje verderop de parkeerplaats.
Hieronder nog 2 foto's
RomySmink
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-14 07:45
En update van het schema LIJST Modellen(invullen wat nodig) 1.Naam: Marjan1984 Naam hond: Kaya Ras: Amerikaanse Stafford Geslacht: teef Foto: http://oi39.tinypic.com/am8k9l.jpg
2.Naam: Marjan1984 Naam hond: Ras: cavelier king charles spaniël Geslacht: teef
5.Naam: dustyenmax18 Naam hond: Shiro Ras: Amerikaanse Akita Geslacht: was een reu Kleur: beige achtig met zwart
6.Naam: dustyenmax18 Naam paard: Shadow/ Uvino Ras: haflinger X Welsh/ KWPN Geslacht: ruin Kleur: de kleur van een haflinger met 3 hoge witte benen en een wit voetje. Manen tot bijna onder de schouder./ aparte kleur bruin met bles
8.Naam: Gentlegiant Naam hond: Bowser Ras: Bordeauxdog Geslacht: Reu Kleur: bruin Foto: Gentlegiant @ [BB-ITP] Kom je ook lachspieren trainen met Bowser?
Opgedeeld in groepen: Ochtend fotografen: 1.Romy 2.Jonne 3.XBVN 4.Marlies 5.Astrid en Lonneke 6.Evelien en Lisa Middag fotografen: 1.Astrid 2.Lonneke 3.Evelien en Lisa 4.Romy en Jonne 5.XBVN en Marlies
Modellen: Honden 1.Marjan en Kaya 2.Marjan en cavelier 3.Roos en Sam 4.Roos en pup 5.Chantal en shiro 6.Gentlegiant en Bowser + Spyro
Paarden 7.Chantal en Shadow OF Uvino 8.Mikkee en Skeeta just did it 9.Jolijn en Welsh pony 10. Roos en Yessie 11. Roos en Bard
In het word bestand staan de schema's in een tabel dat pakt hier niet vandaar dat het beetje raar allemaal cijfers naast elkaar zijn. Het principe is dat ik iedereen een nummer heb gegeven dat vind je terug onder het kopje OPGEDEELD IN GROEPEN. Onder de tijdstippen staan de fotografen en het eerste cijfer onder het woord modellen vind je de modellen. Hoop dat t zo duidelijk is
evelien1000
Geplaatst: 05-04-14 08:45
Misschien kun je van de schema's in word een screenshot maken en dan via tinypic ofzo hier plaatsen
astriidj
Geplaatst: 05-04-14 19:13
Sorry ik moet me afmelden voor deze meeting, was even vergeten dat ik al een andere meeting had staan!
Ik wil nog als reserve model opgeven Lipizaner Vinka, met eigenaresse Jacqueline. Als er nog afmeldingen komen zouden zij graag meegaan (onder voorbehoud dat Vinka niet meer kreupel is).
evelien1000
Geplaatst: 22-04-14 20:00
Ik heb geen vervoer kunnen regelen dus ik moet me helaas afmelden, tenzij er iemand vanuit of langs Arnhem rijd?
Edit : Of iemand die mij bij een op ov bereikbaar punt wilt ophalen?
Modellen: Honden 1.Marjan en Kaya + cavelier 2.Roos en Sam en pup 3.Chantal en shiro 4.Gentlegiant en Bowser + Spyro
Paarden 7.Chantal en Shadow OF Uvino 8.Mikkee en Skeeta just did it 9.Kim en kwpn 10.Roos en Yessie 11.Roos en Bard 12.Jacqueline en lipizzaner (RESERVE)
ik heb alles weer even aangepast en een aantal honden (van dezelfde eigenaar) bij elkaar gezet. We maken wel foto's van beide honden alleen en samen. Dit kon niet anders anders kreeg ik het schema niet kloppend. Er hebben veel fotografen zich afgemeld dus ik heb een advertentie geplaatst dat we opzoek zijn naar fotografen http://www.bokt.nl/markt/ad/255140/foto ... otomeeting weten jullie nog mensen die kunnen zich bij mij melden! Thanks!