Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xcarlosx schreef:Ik heb 1ding te melden heb carlos deze week te koop gezet weet dus niet wanneer hij verkocht is of niet ik wil als carlos miss verkocht is mijn verzorg pony meenemen of de gafe shet die ze hebben staan ik meld mij niet af !!! Carlos mag op de lijst blijfen staan! Als ik meer duidelijkheid heb meld ik het ff
xcarlosx schreef:@ cChanny! ik neem er 1 van die 2 mee haha heb maar 1 paards trailermaar moet het nog ffies aan de eigenaar vragen
maar als carlos er nog is gaat hij mee!
als hij tenminste gekozen wordt
![]()
foto's mayday : http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... y=837MMLMN & http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... y=BJGPGWJY
van de shet moet ik nog ff foto maken maar hij is zwart haha en kan paar trucjes en is super lief
heidiLOVER schreef:Gebruikersnaam - echte naam - website
1. heidiLOVER - Robin - Pamba Fotografie
2. Cchanny - Chantal - Shooting Shots
3. Fantabulouss - Iris - Rainbowphoto
4. Wennie19 - Wendy -
5. Lara - Lara - True Photographs
6. Marcato - Suus - Suus Fotografie
7. Leo - Marylon - Marylon Brouwer
8. Chantal33 - Chantal - Dierenfotografie Chantal
Reserve
9. Hamsterfan - Sylvana - Sylvana Dingjan Fotografie
10. XxJustinexX - Justine - JVDB Photo en Facebook
11. K_im - Kim - Kim Claassens Fotografie
12. Sannerebel - Sanne - Sanne Boonstra
13. Pradadaan - Danielle - DM Pictures
14. xcarlosx - http://carlophotography.weebly.com/
15. boooo - Bo van Amerongen
16. BonnyCT - Bonny - Bonny Bastian
heidiLOVER schreef:Modellen:
Boktnaam - Naam - Naam paard - Geslacht - Ras - Bijzonderheden
1. Ambiiee - Amber - Whitney - merrie - paint horse - 2 maanogen - *foto*
2. Ambiiee - Amber - Ocho - Ruin - merens - grote charmeur en erg fotogeniek - *foto*
3. Aniek1985 - Aniek - Tango - Merrie - KWPN - geen - *Foto*
4. Pinkie87 - Inge - Debbie - merrie - NRPS - Kan los - *foto* *foto*
5. Pinkie87 - Inge - Nox - ruin - mini appaloosa - Jong maar heel schattig - *foto* *foto*
6. Eemsan96 - Sandra - Evlution - ruin - arabier - 2 jaar oud, nu iets witter - *foto* *foto*
7. Dorine92 - Dorine - Vera - merrie - Fjord - Z2 startgerechtigd - *foto*
8. Dandy200 - Anne - Dandy - - New forest x Quarter - valkkleurig - *foto* *foto*
9. Sheeltje2 - ? - Jasmine - merrie - Merens - mooie uitstraling - *foto*
10. Boo_laura - Laura - Felix - ruin - drumhorse(shirextinker) - groot en erg braaf (1.64) - *foto*
11. Anike - Aniek - Di Diamanti Lavorati - merrie - NRPS - 3 jaar oud en fotogeniek - *foto*
12. A_man - Amanda - Daydream - ruin - welsh - valk met 2 blauwe ogen - *foto*
13. Darabariton - Noelle - Dara - merrie - fries - uitstraling hengst, m2 dressuur - *foto* *foto* *foto*
14. lisetteexx - Lisette - Anouska - merrie - welsh - *foto* *foto*
15. xloveladyx - Danita - Lady Brienna van de drinkbeker - merrie - NRPS - ? - *foto* *foto*
16. xcarlosx - ? - Carlos - ? - welsh - kan vrijheidsdressuur - *foto* *foto*
17. Babbelbrittx - Britt - Stoetel(born to be wild) - merrie - groninger x kwpn - Pittig, foto geniek, mooi - *foto* *foto*
18. Bonny_CT - Bonny - Crime Time - Merrie - NRPS - fotogeniek, kan goed stilstaan, chique, halve arabisch volbloed - *foto*
19. xxsifra - ? - Sunshgine - merrie - NRPSxarabier - Veel uitstraling, chique alert hoofd! Heeft een zeer gave uitgestrekte draf! - *foto* *foto*
20 Christel1 - Christel - Shakira - merrie - onbekend - 3 kleur - *foto* *foto*
21. Christel1 - Christel - Yinske - merrie - fries - fotogeniek - *foto* *foto*
22. cindybijl - Cindy - Angel Elegantka - merrie - arabisch volbloed - - *foto* *foto*
23. cindybijl - Cindy - C.L. Ravanika Aziza - merrie - arabisch volbloed - - *foto* *foto*
24. Evy - Evelien - Annelien - KWPN tuigpaard - Z1 dressuur, mooie bewegingen, altijd onder de indruk, kan braaf stil staan. - *foto* *foto* *foto*
25. Reynir - Hennie - Reynir - Ijslander - 5 ganger, wit en kan een beetje VD - *foto* *foto*