Fotomeeting Honden 27 april te Heeze

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Sanne

Re: Fotomeeting Honden 27 april te Heeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 23:08

Ja is goed!

Afbeelding
Sasja - Schotse collie - teefje - Kan soms fel reageren op andere honden, dus mag niet los :)

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-14 13:28

Lieve fotografen,

Vergeten jullie alsjeblieft niet te stemmen?
Ik heb nog maar van 2 fotografen de stemmen binnen!!

verder:
* Zoey heeft zich helaas afgemeld. In de plaats van Zoey heb ik een kennisje toegevoegd. Zij had al eerder gevraagt mee te mogen op meeting, en aangezien we nu toch een plekje vrij hebben heb ik haar hierin geplaatst. Hoop dat jullie het hiermee eens zijn?
* Ik heb Sasja van Sanne als 1e reserve geplaatst. Let op! de stemrondes zijn al begonnen dus op Sasja kun je helaas niet meer stemmen! Alleen bij uitvallers kan Sasja dus ingezet worden!

Citaat:
Fotografen
1. Ilse - First_Unique - Uniqueshots - http://www.uniqueshots.tk
2. Laura S - laura_stella - nog geen fotografienaam - foto foto foto foto
3. Nikita Westmaas - callychanel - Nikita Westmaas Pictures - http://nikitawestmaaspictures.weebly.com
4. Jikke - Jikkeee - Jikke Huesken Fotografie - http://www.jikkehuesken.com / http://www.facebook.com/jikkehueskenfotografie
5. Astrid - Astriidj - Astrid Merkx fotografie - http://www.astridmerkx.nl
6. Marlies - XxLiEsJuHhxX - MKA Shots - http://mkashots.weebly.com
7. Salina - Salliballi - Equinestars - http://www.Equinestars.com
8. Britt - geen bokt - eichhorn Fotografie - http://eichhorn-foto.weebly.com

Modellen
1. Anneve - Anneve - Vicky - Hollandse herder langhaar - bijzonderheden: bloedmooie hond - foto
2. Anneve - Anneve - Loïs - Hollandse herder langhaar - bijzonderheden: bloedmooie hond - foto
3. Amber - Amber27 - Woopy - Vluinisbakkie - bijzonderheden: kan los, kan niet met alle honden even goed op schieten maar kan aan lange lijnen - foto
4. Amer - Amer27 - Ad(je) - vuilnisbakkie - heeft maar 3 pootjes en is erg sociaal - foto
5. Pauline - KKiara - - Hayzel - Kruising Garafiano - bijz: Is los sociaal, aan de lijn gesteld op haar ruimte (blaft dan andere honden weg) - foto
6. Laura_stella - Laura - Roxy - Engelse Springer Spaniël - Foto
7. Gina - FB Ilse - Bruno - Labrador - Foto
8. Joyce - FB Ilse - Mckenzie - Amerikaanse Staffordshire terrier - foto
9. Sanne - Sannevlierop - pepper - Jack Russel - ziet er als een puppy uit terwijl hij al 3 is - foto

Reserve:
1. Sanne - _Sanne - Sasja - Schotse Collie - teefje - kan soms fel reageren op andere honden dus mag niet los - foto
2.Esmé - Azmay - Spip - Koningspoedel - bijzonderheden: Grijze kleur - foto

[/quote
[/quote]

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-14 23:59

Hallo allemaal!

De uitslag is binnen! Dit zijn de modellen die mee gaan :D
Ik ga vandeweek even een schema in elkaar zetten. Ik hoop dat iedereen er nog steeds zin in heeft en dat ook iedereen daadwerkelijk mee gaat.. Ik ga er iig vanuit van wel! :D

Afbeelding

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 00:29

Ohh leuk :D
Even nog iets over roxy, geloof dat ik dit in het begin ook had gezegd maar zeg het even voor de zekerheid..
Roxy kan naar kleine honden (kleiner dan haarzelf) soms uitschieten om het zo maar even te zeggen. Grotere honden zijn eigenlijk nooit een probleem. Tijdens de meeting kunnen we kijken hoe ze zich gedraagt, ze is nog nooit bij een meeting ofzo geweest en het zijn natuurlijk allemaal nieuwe honden. Het kan dus zijn dat we haar voor de zekerheid aan de lijn houden (bij bijv. de kleinere honden zegmaar).

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 12:47

Jammer dat ik dit nu pas lees, mijn zusje woont in Heeze en moet ik iedere zondag afzetten dus als het pas 's middags is had ik mee gekunt met luna.

Afbeelding
Afbeelding

Border collie x australian shepherd teefje, blue merle

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-14 14:05

Wauw wat een onwijs mooie hond!!
Ik kan je wel op de reservelijst zetten, voor het geval dat :D

Laura, kijk maar inderdaad.. denk dat het voor de meeste honden geen dagelijkse kost is, dus dan kijk je gewoon rustig hoe het verloopt :)

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 17:59

Oh die is gaaf!! :D

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 10:42

Pff. Ik haat het om me op het laatste moment te moeten afmelden... Maar vanwege omstandigheden thuis zal het er niet in zitten om te komen. :(

Sorry jongens, ben echt benieuwd naar jullie foto's

Amber27

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 13:03

ik moet me helaas ook afmelden met whoopy (en ad), omdat we komende zondag ook zijn uitgekozen voor een meeting en dan hoeft het niet meer..

heb nog wel een andere in de aanbieding eventueel, Sita. Een labrador x border collie teefje van bijna 8.
Afbeelding
Afbeelding

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-14 19:56

Jikkeee jammer! ga je van de lijst af halen.. hoop wel dat er nog mensen mee willen als fotograaf want nu hebben we nog maar 7 fotografen.. dus 1tje te weinig :(

Amber prima. Wil je er nog wel op wijzen dat een fotomeeting bedoeld is voor fotografen om te oefenen.. jullie krijgen er wat foto's voor terug. kan me best voorstellen dat je het doet voor die "gratis" foto's maar dat is eigenlijk niet helemaal de opzet van een meeting, dus ook niet zo netjes om om die reden dan te zeggen van ik krijg al foto's dus dan hoeft het niet meer.. dat geld uiteraard niet alleen voor jou maar voor iedereen die op die manier denkt.. het idee achter een fotomeeting wordt zo een beetje uit zijn verband gerukt als het alleen nog maar gaat om de gratis foto's voor de fotografen.

Ik hoop wel dat ik vanaf nu wel op iedereen die op dit moment op de lijst staat kan rekenen.. steek er de nodige moeite in om een leuke meeting te organiseren dus van de andere kant hoop ik toch ook dat mensen niet om het minste of geringste af gaan melden.

Sanne, Sasja mag dus mee op meeting :D heb er nu al zin in om haar voor de lens te hebben!! :D

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 20:50

Indien nodig kan ik ook mee als fotograaf, voel me echt vliegende keep nou :+

wendy_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 20:56

Oeh heel leuk! Jammer dat alle plekken als model al gevuld zijn :P
Anders was ik graag met mijn hond mee gekomen :D
Afbeelding

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-14 21:50

he Azmay, ik snap hem ff niet meer. je kon toch eigenlijk niet? en in echt noodgevallen zou je je eventueel wel kunnen schikken.. daarom had je toch ook afgemeld als fotograaf en staat spip op de laatste plaats als model?

haha ben een beetje in de war :P

wendy ik kan je altijd bij de reserves zetten :D

Amber27

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 21:52

First_Unique schreef:
Jikkeee jammer! ga je van de lijst af halen.. hoop wel dat er nog mensen mee willen als fotograaf want nu hebben we nog maar 7 fotografen.. dus 1tje te weinig :(

Amber prima. Wil je er nog wel op wijzen dat een fotomeeting bedoeld is voor fotografen om te oefenen.. jullie krijgen er wat foto's voor terug. kan me best voorstellen dat je het doet voor die "gratis" foto's maar dat is eigenlijk niet helemaal de opzet van een meeting, dus ook niet zo netjes om om die reden dan te zeggen van ik krijg al foto's dus dan hoeft het niet meer.. dat geld uiteraard niet alleen voor jou maar voor iedereen die op die manier denkt.. het idee achter een fotomeeting wordt zo een beetje uit zijn verband gerukt als het alleen nog maar gaat om de gratis foto's voor de fotografen.

Ik hoop wel dat ik vanaf nu wel op iedereen die op dit moment op de lijst staat kan rekenen.. steek er de nodige moeite in om een leuke meeting te organiseren dus van de andere kant hoop ik toch ook dat mensen niet om het minste of geringste af gaan melden.

Sanne, Sasja mag dus mee op meeting :D heb er nu al zin in om haar voor de lens te hebben!! :D

o, het is helemaal niet de bedoeling geweest om het zo over te laten komen. het is alleen, dat het de hondjes van mijn stiefmoeder zijn en zij is totaal niet thuis in dit wereldje. komend weekend heb ik ook al een meeting staan met deze hondjes en als ze nou ook nog naar deze mee moesten, dan vond mijn stiefmoeder het iets te veel van het goede. snap dat het banketstaaf over komt, maar daarom bied ik ook mijn eigen hondje aan, zodat jullie mu niet opeens zonder modellen zitten, snap je?

wendy_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 21:57

First_Unique schreef:
he Azmay, ik snap hem ff niet meer. je kon toch eigenlijk niet? en in echt noodgevallen zou je je eventueel wel kunnen schikken.. daarom had je toch ook afgemeld als fotograaf en staat spip op de laatste plaats als model?

haha ben een beetje in de war :P

wendy ik kan je altijd bij de reserves zetten :D

Ja dat is goed :)

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 22:01

Hoi mocht je nog een model nodig hebben, dan heb ik er eentje. Onze spitsoor Lexy is fotomodel (kruising bull terrier maal stafford). Over het algemeen kan ze goed met andere honden en los. Of ze nog goed kan poseren met andere honden om zich heen weet ik niet omdat ik ze nog nooit mee naar een meeting heb genomen. Maar ze luistert vrij goed dus ik verwacht niet zoveel problemen.
Ik heb eventueel leuke hondenpakjes die ik mee kan nemen.

Op t moment zit ik op mn tel te bokken en heb ik geen foto bij de hand. Behalve die dan in mn profiel.

Ik hoor/lees het wel als ze model kan zijn

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-14 22:11

ah oke, nouja prima Amber, maar dacht moet t toch wel even kwijt ;) kan je hond op de reserveijst zetten als je wilt :)

Wendy, ik zal vandeweek even het lijstje compleet maken en dan zet ik die van jou er ook bij :D geld ook voor jou missYvette :) wil je graag op de reservelijst erbij zetten als ik de rest van de gegevens bij elkaar heb :D

wendy_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 22:18

Dan even mijn gegevens :o
Wendy
Mijn hond heet Fedde is iets ouder als 1 jaar. Nu lekker een puber! :P
En het is een rasechte kooikershond.
Als je nog meer moet weten moet je het even melden :)

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 22:23

Wat leuk dat Sasja mee mag!
Zouden wij in de ochtend groep kunnen? Oma viert smiddags namelijk haar verjaardag! :=

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 14:46

Hoi hierbij de gegevens van onze troela, voor op de reservelijst:

Naam: Yvette
boktnaam: MissYvette4u
naam hond: Lexy
ras: kruising Bull Terriër/Stafford
bijzonderheden: haar oortjes & lieve oogjes <3 Ze is amateur fotomodel :P behalve een fotomeeting met (vreemde) honden, dat heeft ze nog nooit meegemaakt. Heel sociaal en energiek, luistert goed. Ze kan los van de riem.

foto:

Afbeelding

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-14 19:16

Wat is ze leuk yvette! Ik ga zo snel mogelijk het schema etc in orde maken!

Kkiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 08:34

Leuk dat we zij uitgekozen :) wij zijn er zeker bij

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 13:19

Heb je al een schema? :)

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-14 14:17

Hee nog niet. Heb het een beetje te druk gehad afgelopen tijd dus ga er zsm aan beginnen. Sorry!!

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-14 15:29

Zo, even een inhaalslag. Ga vandeweek even nog de fotosite aanmaken waar we alle foto's verzamelen en dan is het wel zo'n beetje rond qua voorbereiding volgens mij :)

Afbeelding

Afbeelding

Reservemodellen:
1. Dustinllover - Luna - collie x australian shepherd - Teefje - Blue Merle - foto
2. KiimSharon - ?? - Zwitserse Sennenhond - 8 maanden - foto
3. Amber27 - Sita - labradorxborder collie - teefje - foto
4. Wendy_92 - Fedde - Kooiker - 1 jaar - foto
5. MissYvette4U - Lexy - kruising Bull Terriër/Stafford - kan los van de riem - foto

Verder zoals jullie in het schema zien hebben we helaas nog 1 afmelding ontvangen van fotograaf SalliBalli . Ik hoop echt dat er nu geen fotografen meer afmelden want dan komt het er nogal triest voor te staan met het aantal aan fotografen. Als iemand nog een fotograaf weet die graag mee wil gaan dan hoor het ik heel erg graag van jullie!!
Laatst bijgewerkt door First_Unique op 22-04-14 15:42, in het totaal 2 keer bewerkt