Het spijt me heel erg.. Ik heb heel lang niks kunnen laten weten omdat ik niet meer in dit topic kon reageren.. Vraag me niet hoe, maar iedere keer als ik op plaatsen klikte kreeg ik een error..

Dus daardoor is het best wel uitgelopen..
Hier is in ieder geval de complete lijst van modellen:
Citaat:Vaste modellen:
1. Ellen – Guusch – Burgues VII – Ruin – PRE - Foto - L dressuur en in 2009 kampioen op de keuring (was toen nog hengst)
2. Naomi – Banirmaa – Banirma – Merrie – KWPN - Foto
3. Eline – Rusty886 – Freek – Ruin – Fjord - Foto
4. Kiki – Silber_K – Dario – Ruin – Foto - M1 dressuur (training Z) en veel uitstraling
5. Marloes – Aagje_Nimbly – Vianne – Merrie – KWPN – Foto - E-pony, L1 dressuur, VD > Kusje, flehmen, spagaat, compliment (met een beetje hulp), jambette, begin vd spaanse pas
Optionele modellen:
1. Hanneke – Max_en_Max – Havery – Ruin – Tinker - Foto 1, Foto 2, Foto 3 – Klein stukje maanoog aan een kant
2. Sheryn – Chimello – Guess Who (2 jr.) – Hengst – Tinker - Foto 1, Foto 2, Foto 3 – Dunskin gekleurd, zeldzaam bij Tinkers
3. Sheryn – Chimello – Drogan (1 jr.) – Hengst – Tinker - Foto 1, Foto 2, Foto 3 - Hij draagt het Pearl-gen
4. A – Edice – Belle – Merrie – Warmbloed - Foto 1, Foto 2 - Chic type!
5. Dominique - Claasje - Jeltje - Merrie - Fries - Foto 1, Foto 2, Foto 3 - Z-dressuur, 10 jaar
6. Laura - Walco_Aqua - Domino - Welsh cat. A - Foto 1 Foto 2 Foto 3 - 4 jaar
7. Laura - Walco_Aqua - Emrys - Welsh cat. C - Foto 1 Foto 2 - 2 jaar
8. Cindy – Aagje_Nimbly (gebruikt account) – Bianca – Merrie – Haflinger - Foto 1, Foto 2, Foto 3 – Lange manen, L1 dressuur, VD > Flehmen, spagaat, jambette, kusje
9. Nikki Koopman – NikkiLoves – Kyra – Merrie – Haflinger - Foto 1, Foto 2, Foto 3 - Mooie, lange witte manen en staart en een lief hoofdje
10. Day Nehm – Dayxx- Dan – Ruin – Gypsy Cob - Foto 1, Foto 2 - Lange zwarte manen & voorpluk en een hele dikke golvende staart, met een vrolijk hoofdje
11. Mariska – Booster – Roos – Merrie – Highland pony - Foto 1, Foto 2
De fotografen mogen vanaf nu dus hun top 5 doorsturen naar mij. De top 3 wordt dan uitgekozen. Ik laat jullie expres 5 modellen uitzoeken zodat de reserves ook een beetje in de smaak vallen!