Ik zou met paard als model komen. Ik heb geen voorkeur voor datum of plaats. Op zaterdag kan ik niet, maar zondag over het algemeen wel. Echt leuke fotos van mijn paard heb ik nog niet. Ben nog nooit door n fotograaf op de foto gezet.
Mooi overzicht! En wat een gave modellen zijn er Over de locatie kan ik niets zinnigs zeggen, want ik ben er helemaal niet bekend. Datum is ook lastig te zeggen. Misschien slim om een datumprikker aan te maken?
Voor mij is de locatie ook lastig te zeggen! Ik kom uit Den Haag dus heb geen idee wat er bij jullie in de buurt is! Wel zou ik het liefst op een zondag willen aangezien ik zaterdags altijd moet werken:)
Wel zit ik mij af te vragen hoe we dat doe wat betreft hengsten en merries, dat lijkt mij niet verstandig bij elkaar. Misschien in aparte tijdsschema's gaan werken over de hele dag?
Het is nog niet verstandig om nu al een datum te gaan prikken, omdat wij natuurlijk wel graag een zonnige dag willen dus als het voorjaar zich indient en de zon echt begint te schijnen, kunnen we die datum prikken. Dat zal uiteraard wel ruim op tijd (3 weken ongeveer) doorgegeven worden.
Het selecteren van modellen doe ik daarom ook nog niet omdat er vast wel wat modellen/fotografen af zullen vallen wat betreft de datum helaas.
Mijn hengsten zijn makkelijk in de hand te houden met merries dus voor mij is dat geen probleem. Ze kunnen alleen niet los in een paddockje met schrikdraad want ja.. Het zijn shetlanders
Datum heb ik geen voorkeur maar het liefst een zondag!
Als ik mn shetlander hengst meeneem is dit ook geen probleem met merries hij is pas 2 en nog geen 90 cm dus dat houd ik wel onder controle maar ik kan ook met mn paard (ruin) komen
ik wil me ook graag opgeven als model met paard! (of zonder paard, mag ook ) dit is een wat oudere foto, maar de enige waar hij volledig op staat.. als hij meegaat dan is hij helemaal geschoren het is een ruin van 25, maar dat zie je niet aan hem! en hij loopt nu ook gewoon nog L2 . hij is superbraaf en kan ook gewoon los (denk ik, heb geen ervaring met shoots.. maar op stal en buiten gaat hij ook zo mee los) datum en plaats maakt mij niet uit, alleen 25 mei kan ik niet en het weekend van 16/17 mei.
lienieminie
Geplaatst: 09-02-14 16:18
als het kan wil ik ook heel graag mee!! met mijn verzorgpony ciska! maar ligt er wel aan waar misschien moet ze dan met de trailer maar dat moeten we even kijken want ze staat in eemnes misschien de hei van laren/huizen een idee? dit is een foto van ciska en mij:
en nog een:
sorry voor de grote foto's
groetjes
joafan2003
Geplaatst: 09-02-14 16:28
Mijn shet is ook een hengstje, wel erg braaf, loopt mee in de kleuter les op de manege- met alleen maar merries erbij Heb geen foto's want ik ben mijn wachtwoord kwijt voor imageshack zodra ik die weer weet volgen foto's
Duality
Geplaatst: 09-02-14 16:33
Ik zou juist wel beginnen met op basis van de fotografen die meegaan een datum waarop de meeste kunnen en een uitval datum.
Want gaan de fotografen gewoon op volgorde van aanmelding of...?
En dan zodra de datum bekend is , dan kun je kijken welke modellen er overblijven om bijvoorbeeld te stemmen. Zo heb ik het vaak gedaan en dat is opzich een fijne manier.
Qua aantal vind ik 4 ochtend en 4 middag modellen het fijnst, zo kan je namelijk meer tijd nemen voor een mooier resultaat, 10 wordt toch gauw wat veel, en fotografen zou je er 10 kunnen doen en in 2tallen laten werken ofzo. Dan is er een tweetal een keertje op rust is wel fijn om even alvast wat door je foto's te kijken of iets te eten.
Ja als het kan om de examenperiode heen.. (was er meer tegen gekomen die examens hebben)
StillAngel
Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-14 16:47
donnar schreef:
Ja als het kan om de examenperiode heen.. (was er meer tegen gekomen die examens hebben)
Vertel, welke data is de examenperiode dan?
StillAngel
Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-14 16:57
Ik heb nu staan: 17/18 mei (weekend) 24/25 mei (weekend) en 29, 30, 31 mei en 1 juni. (29 mei is hemelvaartsdag).
Ik bevestig dit pas op Doodle als het een beetje overeenkomt met wat jullie in gedachten hebben.
donnar
Geplaatst: 09-02-14 17:05
Het eerste tijdvak is van 12 mei tot 27 mei. Het tweede tijdvak is waarschijnlijk van 4 juni tot 20 juni, dit is alleen als iemand de eerste tijdvak niet aanwezig kon zijn. Het is natuurlijk allemaal doordeweeks, maar er moet ook geleerd worden dus of er een stuk voor of erna. Het tweede tijdvak zou ik de meeting niet echt op die dagen doen, maar wel gewoon ervoor of erna dus geen rekening houden met het leren daarvoor anders blijft er amper tijd over haha
Edit: De eerste 2 weekenden zijn dus niet heel handig denk ik
Dit is de Doodle! Wil iedereen deze invullen? Ik weet niet of er automatisch je gebruikersnaam bij staat maar als hier een optie voor is, graag invullen. Is er geen optie voor, vertel hier dan even wat je hebt gekozen.
donnar
Geplaatst: 09-02-14 17:21
Ik heb hem ingevuld! (ik kan alle data, het is allemaal -net- na de examens die ik heb!)
SternPhoto
Geplaatst: 09-02-14 17:23
Ik kan geen van de datas kijken of ik wat kan verzetten
Edit: zo wa verzet enigste vrije data is 30 mei hopen dat het op die data wordt