Qua bijzonderheden voor de shoot: Ginny is natuurlijk erg klein dus die past overal wel in Met Pip doe ik behendigheid dus die kan ik wel laten springen over een tak oid.
Maar ik wil dus het liefst een mooie foto van allebei samen, want zoals al te zien op mn voorbeeldfoto's, die heb ik nog niet en ze hebben bijna exact dezelfde aftekeningen dus zijn juist zo leuk samen
weet je trouwens al wanneer je de definitieve aanmeldingen bekend maakt? ik moet namelijk minimaal 3 weken van te voren vrij vragen op mn werk om mee te kunnen, maar zolang niet zeker is of ik mee kan ga ik dat natuurlijk nog niet doen..
Sorry, ik haalde 2 topics door elkaar. Maar laat me hier ook maar van het lijstje af, momenteel staat de honden fotografie bij mij op een laag vuurtje.
Wil de fotografen en modellen die gekozen gaan worden heel veel plezier wensen!
@Maria, het aanmelden van de modellen sluit op 2 maart. Tussen dan en 8 maar kan er gestemd worden zodat om 9 maart de modellen bekend kunnen worden gemaakt
Wouw wat een mooi lijstje, heb even de portfolio's van de fotografen bekeken en nu hoop ik nog harder dat ik uitgekozen wordt!! Manlief wil trouwens waarschijnlijk ook mee, scheelt wel want Sam luistert naar hem nog duizend maar beter en dan kan hij overal los en zonder halsband gefotografeerd worden!