Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marion82 schreef:Ik woon ook in den haag, maar de basisschool heeft een week later.
Edit: even opgezocht en jou datums zijn idd de adviesdata. Onze school heeft echt een week later, maar dat geeft niet. Ik heb genoeg data dat ik wel mee zou kunnen
Ik kan Sita trouwens helemaal naar wens om toveren. Ze kan als indianen paard, met bijpassend touwhalster en veren in haar manen ed en zelfs verfen is geen probleem daarbij. Twee handen op haar kont ofzo en iets om haar oog. Ook knotjes met bloemen of bling geen probleem.
Roep maar wat jullie graag zouden zien, als we natuurlijk worden uitgekozen.
salatiga1995 schreef:marion82 schreef:Ik woon ook in den haag, maar de basisschool heeft een week later.
Edit: even opgezocht en jou datums zijn idd de adviesdata. Onze school heeft echt een week later, maar dat geeft niet. Ik heb genoeg data dat ik wel mee zou kunnen
Ik kan Sita trouwens helemaal naar wens om toveren. Ze kan als indianen paard, met bijpassend touwhalster en veren in haar manen ed en zelfs verfen is geen probleem daarbij. Twee handen op haar kont ofzo en iets om haar oog. Ook knotjes met bloemen of bling geen probleem.
Roep maar wat jullie graag zouden zien, als we natuurlijk worden uitgekozen.
Een indianenpaard zou wel gaaf zijn! Leuk dat je zoveel kan