Heb er zin in

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kani_ejj schreef:hierbij alvast voorlopig rooster als er iets niet klopt, graag even melden.
lijsten ben ik nu aan t doen, maar internet valt weg.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Meijer1990 schreef:Ik kom vanuit nieuw vennep rijden. Kan in overleg mensen oppikken tegen een vergoeding
MOet wel op mijn route naar de eindlocatie liggen!
kani_ejj schreef:Fotografen
1. Marcella // Blitz22 // MVZ Fotografie
2. Elvira // Kani_ejj // SternPhoto
3. Tamahra // Tamaar88 // Tamahra Massar Fotografie
4. Ilona // Ilona // Ilona van baalen fotografie
5. Justine // XxJustinexX // Jvdb photo
6. Lonneke // Niobe // Lonneke Prins Photography
7. Jessy // NRJ // NRJ Shots
8. Nicole // Nicollol // N.Baars
9. Hinke // Joey_lover // *
10. Nathalie // Meijer1990 // Nathalie Meijer fotografie
Reserve
1. Sylvana // Hamsterfan // Sylvana Design
2. Femke // FR_Foto // Femke Rowel fotografie
3. Minh-Dan // xMiinh // Minh Dan Vu fotografie
Modellen
sorry dat de modellen niet netjes in zn collage zitten, even snel gedaan zonder internet
[ Afbeelding ]
1.
2. Michiemuis (Mischelle) // Yssa // 1 lange zwarte en 1 lange witte
3. Retivi (Renate) // Bonito XXXV // Zwarte gothic op maat van paard en roze/paars.
4. Sastaic (Mariska) // Brasso // lange sluike beige en zwart met steentjes
5. Ilsje87 (Ilse) // Labiesch // Oostenrijkse jurk
6. _Dreamer (Franka) // Eternity // bordeauxrode jurk
7. Baileysdream (Mandy) // Dream // Bordeauxrode jurk
8. M_D_H (naam?) // Gillian Joe // Rode met veel bloemen en zwart/zilver/grijs, beide op maar van paard
9. Eeffii (Evelien) // Bachelor Boy S // sprookjesthema met rozen
10. Janneke584 (Janneke) // Anke van de Lage Landen // Moet nog jurk lenen
edit: foto toegevoegd
WildWings schreef:Hee dames,
Omdat mijn merrie onverwacht stiekem al 5,5 maand drachtig blijkt te zijn, en begin juli is uitgerekend, vrees ik dat ik niet naar de meeting kan komen helaas! Ze heeft nu al een enorme buik, laat staan vier maanden later, dus veel rijden/rennen zit er dan niet in, en het vervoer en de 'stress' vind ik ook iets te veel van het goede als ze al zo ver in de dracht zit. Sorry, als ik dit van te voren had geweten had ik me niet aangemeld natuurlijk. Ik hoop dat jullie nog een leuke vervanger vinden!!
kani_ejj schreef:WildWings schreef:Hee dames,
Omdat mijn merrie onverwacht stiekem al 5,5 maand drachtig blijkt te zijn, en begin juli is uitgerekend, vrees ik dat ik niet naar de meeting kan komen helaas! Ze heeft nu al een enorme buik, laat staan vier maanden later, dus veel rijden/rennen zit er dan niet in, en het vervoer en de 'stress' vind ik ook iets te veel van het goede als ze al zo ver in de dracht zit. Sorry, als ik dit van te voren had geweten had ik me niet aangemeld natuurlijk. Ik hoop dat jullie nog een leuke vervanger vinden!!
Gefeliciteerd !! Das een leuke verrassing (hoop k)
Wil wel langs komen als veulen er is