Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Ashii_ schreef:Heb net gebeld met Eliane en zij heeft contact gehad met natuurmonumenten. Die vrouw vertelde dat het niet mocht en helaas geen uitzondering. Wel zei ze dat achter die vlakte enkele ruiterpaden bij elkaar komen. Eliane gaat ergens deze week langs met de hondjes om te kijken hoe en wat maar de meeting gaat wel gewoon door bij de Brunsummerheide
CxB schreef:_Ashii_ schreef:Heb net gebeld met Eliane en zij heeft contact gehad met natuurmonumenten. Die vrouw vertelde dat het niet mocht en helaas geen uitzondering. Wel zei ze dat achter die vlakte enkele ruiterpaden bij elkaar komen. Eliane gaat ergens deze week langs met de hondjes om te kijken hoe en wat maar de meeting gaat wel gewoon door bij de Brunsummerheide
Wat fijn !
Wie gaan er eigenlijk stemmen dan?
Charlottte schreef:Dan maak ik bij deze mijn aanmelding weer ongedaan.
Enkel de ruiterpaden zijn voor mij als fotograaf niet interessant.
Voor de rest veel plezier!
NRJ schreef:De plek waar je nu foto's wil gaan maken, is dat in de buurt van de zandvlakte? Volgens mij kruisen daar inderdaad verschillende paden... Zal straks eens in mijn archief duikenik woon er namelijk op loopafstand vandaan. Misschien ook leuk om foto's bij of in de Rode Beek te maken? Er is een stuk bij de manege waar je ook met de paarden in mag ( ook wel eens gedaan
)
JPTinkers schreef:Hoop dat die t doet de link
Maar foto is gemaakt op ruiterpad dat langs de zandvlakte loopt
[ Afbeelding ]
https://fbcdn-photos-b-a.akamaihd.net/h ... 6522_n.jpg