Oeps ik zit net na te denken ik denk dat ik liever mijn topic openlaat. Ik wil namelijk heel graag modellen met mijn haflinger, maar hij is niet zo bijzonder knap en ik denk dus dat ik hier niet uitgekozen wordt. En in Maart is de hei dan in bloei?
Okee dan meld ik mij aan zag net dat er al genoeg fotografen waren maar goed wie weet. Aurelia / Aurelia / www.facebook.nl/aureliafotografie
lieke123
Geplaatst: 14-01-14 16:28
Ik vroeg me af of ik mee mag gaan als een soort van bonus fotograaf voor de gezelligheid Ik ken Annepanne92 persoonlijk en ik zou het leuk vinden om haar ook wat tips te kunnen geven maar ik zie het niet zitten om een hele fotomeeting mee te doen omdat ik daar eigenlijk ook de tijd niet voor heb mbt de nabewerkingen. Ik zou wel rond kunnen lopen / kunnen helpen met afleiden / overzichtsfoto's kunnen maken en zal hier en daar een paar foto's maken van de paarden.
Mochten wij als modellen gekozen worden, zouden we dat heel leuk vinden! Jouw foto's zijn prachtig. Wel begrijpelijk dat je de tijd niet hebt om alle foto's na te bewerken van zo'n meetings