Misschien kunnen alle modellen een foto insturen zodat de fotografen een gevarieerde groep kunnen kiezen? Anders krijg je misschien veel van t zelfde?
Ginootje
Geplaatst: 04-01-14 15:45
Suus___ schreef:
Misschien kunnen alle modellen een foto insturen zodat de fotografen een gevarieerde groep kunnen kiezen? Anders krijg je misschien veel van t zelfde?
Insturen via pb of hier in het topic zetten?
Suuszels
Geplaatst: 04-01-14 16:14
Misschien naar ts zodat zij een lijst maakt? Lijkt mij het overzichtelijkste.. Als zij dit ook goed vindt. En even een vast aantal zetten, zowel van fotografen als modellen
Het lijkt me handig om nu de modellen te bekijken en vast te stellen hoeveel modellen en fotograven er mee kunnen. Het lijkt me dat de mensen die twee paarden hebben opgegeven er maar 1 mee mogen nemen. Aangezien dit onzr eerste meeting is die wij organiseren hebben wij niet echt een idee hoeveel dr max moet zijn aan modellen en fotograven. Dus als jullie tips hierover hebben dan graag. Ik denk dat als er over een aantal maanden nog steeds zoveel animo is dat we de dag dan miss moeten indelen in twee groepen dus ochtend en middag. voor nu kunnen de modellen even onderstaand formuliertje invullen en naar mij sturen in een pb.
Naam: Foto paard/pony: Kan hij/zij nog kunstjes oid?: Heb je een themakostuum oid?:
willen de fotograven ook in een pb hun naam en website of voorbeelfotos sturen.
ik maak dan een lijst met alle modellen en fotograven
Nog niet ingevuld, aangezien de lijst voor de wedstrijden waar ik verplicht moet vrijwilligen nog niet bekend is, zucht.. Weet niet eens of ik 18 jan aan wedstrijd mee kan doen omdat ze die nog niet hebben, lastig rijden als je ook moet ringmeersteren of zo. grrrrr.
http://prik.kr/pfxg77d8krz6syu3 Datumprikker, voor de gene die het niet mee hebben gekregen Willen de gene die het lijstje nog niet hebben ingevuld dit ook zo snel mogelijk doen via pb. Gaat bij modellen om foto's van jouw paard/pony, of het paard kunstjes kan en of je idee hebt voor een bepaald thema. Voor fotograven even voorbeeldfoto's of je site doorgeven Dan maak ik een overzichtje van de modellen en kunnen de fotograven de modellen gaan selecteren
Alvast een overzichtje van de lijstjes die ik tot nu toe heb binnen gekregen: Modellen: Naam: Ginootje Foto paard : http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2h4hq13&s=5 Kunstjes: Nee Thema: Kan geregeld worden als er vraag naar is