Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jis_ schreef:Gaaf Amy en Suzanne, hele mooie jurk!
Ik had nog stoel staan die jaren geleden een nieuwe effen bekleding had gekregen, was wel benieuwd wat er nou ook alweer onder zat. Best een leuke verrassing en denk ook wel een leuke stoel voor bij Mara haar Thema.
[ Afbeelding ]
Jis_ schreef:Met zo'n grote spiegel sjouwen wordt hem niet denk ik,maar een handspiegel is zo geregeld. Heb wel zo'n kleinere staande spiegel zou eventueel ook kunnen. Maar ook gesjouw met stoel erbij, moet ik me als fotograaf dan maar afmelden, wordt ik misschien pakezel.
edit: Die onderste zie ik nu pas die is wel erg gaaf, maar duur denk ik ook.
Zal eens een foto maken van de staande spiegel die ik heb, die kan ik dan nog bewerken met sierhout en goud schilderen.
Stephzdesign schreef:Jis_ schreef:Met zo'n grote spiegel sjouwen wordt hem niet denk ik,maar een handspiegel is zo geregeld. Heb wel zo'n kleinere staande spiegel zou eventueel ook kunnen. Maar ook gesjouw met stoel erbij, moet ik me als fotograaf dan maar afmelden, wordt ik misschien pakezel.
edit: Die onderste zie ik nu pas die is wel erg gaaf, maar duur denk ik ook.
Zal eens een foto maken van de staande spiegel die ik heb, die kan ik dan nog bewerken met sierhout en goud schilderen.
ik kan altijd wel eventjes rond kijken op marktplaats? voor een ouderwetse spiegel? Want inderdaad zon grote om mee te nemen is niet handig.
minihvj schreef:Oeh als het paard mee mag wie weet kan ik mijn paardje meenemen, als ze weer helemaal beter is en vetjes heeft. Zit te denken aan een fantasie achtig thema iets mooi's prinsessen achtig dan.
Mooie jurk suus!
En wat een vette stoel Jiska.
AZNLady schreef:Moodboard Amy / Thema Zeemeermin.
Zeemeermin met een goude staart, een plakbh die goud word versierd, haren opgestoken met allemaal "zeewier", zeesterren. Glitters op de staart, lichaamsdelen en gezicht.
Ik neem waarschijnlijk mijn vriend mee omdat ik iemand nodig heb die mij van plek naar plek kan sjouwen.
Daar weet ik ook genoeg hele leuke ideën mee.
Poses
Make-up
mocht iemand heel goed met haar zijn wil ik dit