Top! Data voor mij hetzelfde 16, heb ik al andere staan
Naaoommii
Geplaatst: 13-01-14 18:31
Ik zet me op de datum 9 en 23 neer. Maar bij beide datums heb ik een weekend daarvoor ook een meeting. Mochten die te druk zijn geweest zodat ik veel moet nabewerken meld ik me af. Anders word het een beetje te veel! Dus ik wacht af
Snap ik ook Rozenveld, maar ik geloof dat je in maart niet meer op Pagedal mag komen met paard? Of was dat tot eind maart ofzo? Zal eens even kijken op internet!
Modellen: -Wytze (Fries) van Dyaan (Dyan) -Misty (New Forest) van nieziej (Denise) -Karin (haflinger) van Chanelly (Monique) -.... (vosje of schimmel) Murosch (...) Onder voorbehoud datum
@nieziej Je mag dan in plaats van mij & Shanita dan mee als model. Ik denk haast dat het toch niet gaat lukken ivm met vervoer. + dat ze 24/7 buitenstaan dus is ze heel moeilijk schoon te krijgen.
Bij eventueel nood of dergelijke kan ik altijd nog wat proberen te regelen met Shanita. Moeten we maar even kijken.
De data's ''invullen'' kan nog tot vrijdag 17 januari uiterlijk. Dan word er een data gekozen.
Nog even belangrijk!! :
Waar moet ik als fotograaf voor zorgen? 1. Plastic zak om op de zitten 2. Genoeg geheugen & accu (stroom) 3. Eventueel lunchpakket voor in de pauze
Waar moet ik als model voor zorgen? 1. Net en schoon paard 2. Niet alleen je paard maar jij moet er ook netjes uitzien 3. Afleiding ''speeltjes'' zoals plastic zakjes/paarden snoepjes 4. Misschien een borstel voor mocht je paard zichzelf nog smerig maken.
Kleine toevoeging van mij: - Een net halster/hoofdstel en een net touw, liefst flink lang, als het niet nodig is/handig is om een touw weg te 'Photoshoppen' dan is het wel fijn als het geen aftands touw is... - Doekje om de neusgaten schoon te maken. Babydoekjes geven een mooie glans. Ook een klein beetje (baby)olie op de neus geeft een mooie glans.
Alleen nog de datum prikken en dan hopen dat het goed weer wordt die dag!
Met (baby)olie werken heeft in de winter weinig zin, persoonlijk vind ik het daar lelijker op worden. De meeste paarden hebben nu een lekker wollig snuitje en dan heeft de olie weinig effect. Tenminste dat zijn mijn ervaringen.
Likemaaike ik rijd wel over Groningen, dus zou je eventueel op CS kunnen oppikken.
Zou ik misschien ook een lift mogen vanaf Groningen?
CoronaLime
Geplaatst: 14-01-14 23:16
Dagmar80 schreef:
Citaat:
Citaat:
zondag 9 februari Dagmar80 Likemaaike Daisyree Naaoommii Coronalime
zondag 16 februari Dagmar80 Murosch
zondag 23 februari Dagmar80 Likemaaike Daisyree Naaoommii Coronalime
Dagmar80
Geplaatst: 14-01-14 23:19
Dat wollige hebben ze niet op de neus, maar misschien in combi met de vacht dan te 'smooth'... Schone neus sowieso wel fijn, ik ga liever niet schone neuzen shoppen. :p
Sowieso zo min mogelijk shoppen als het even kan... :p
Schone neuzen zijn altijd fijn! Maar die van ons hebben weldegelijk meer haar op de neus, als je daar dus olie op doet is het als of je er gewoon water op smeert en het dus lelijk word. In de zomer gaat het geweldig glimmen maar in de winter heeft het vrij weinig effect
Zou ik misschien ook een lift mogen vanaf Groningen?
Is goed!
Hengstenketting is ook fijn om weg te werken als je het halstertouw eraf wilt hebben. Shopt een stuk makkelijker dan een touw of lijn direct op het halster/hoofdstel.
En als je samen met je paardje op de foto wilt trek dan ook wat leuks aan of neem het mee Zo zonde als je later een foto ziet die het helemaal is, behalve je kleding of haar of ik noem maar iets
Klopt, zo'n ketting kan ook fijn zijn en erg opletten hoe de ketting/het touw zit, bij voorkeur hoef ik alleen het touw/ketting in de achtergrond weg te werken en niet een touw of ketting die langs de neus loopt enzo, heel vervelend!
En inderdaad, ook 'de baasjes' moeten er netjes uitzien zoals Nikki al schreef! Denk ook aan telefoons op juiste plekken, zie ze vaak in broekzakken enzo... Staat ook zo stom...
Is er trouwens ook een foto overzichtje van de modellen die mee gaan? Ik denk dat ik toch afhaak ivm al die andere meetings. Als paarden komen die ik niet echt geweldig vind voor mn portfolio kom ik niet dan vind ik het de moeite eerlijk gezegd niet waard