Ik heb al poosje niks laten horen.. maar ik weet niet of ik het zelf helemaal ga redden? Ben erg druk.... Ik weet niet of iemand anders het kan organiseren?
Volgens mij is er bij de post boven je een aanbod om je te helpen
Zazzel
Geplaatst: 26-10-13 21:19
Ja hoor ik help graag mee - maar neem de organisatie liever niet geheel in mijn eentje over, ik ken de omgeving namelijk wel goed, maar Ben daar nog nooit met een paard geweest.
Mocht dit doorgaan dan zou ik ook wel mee willen doen met mijn paard als model. Zwarte KWPN ruin van 1.72m
Zazzel
Geplaatst: 28-10-13 16:21
Mooie modellen allemaal. Zonde als het niet doorgaat. Wat ik wel wil doen is de schema's maken etc, maar wat ik van TS of een van de modellen wil weten: mag je overal komen in dat gebied te paard? Wat is een handig afspreekpunt? Mijn ouders wonen vlakbij de schaapskooi. Ik ben daar in het weekend weer en kan dan zelf de omgeving verkennen om mooie plekjes te zoeken, maar heb daar zelf geen paard. Vandaar dat ik van de mensen die daar met paard komen wat informatie zou willen hebben.
Laatst bijgewerkt door Zazzel op 28-10-13 16:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Kunnen degene die geinteresseerd zijn laten weten of ze 9 november kunnen, en zo ja, welk dagdeel? Anders kan er naar een andere datum verder in de toekomst gezocht worden.
Ik ga even vragen of ik dan vervoer kan regelen. Ik ga trouwens niet erop in het bos, dus alleen foto's aan de hand (western showhalster en/of Arabisch showhalster) en evt los.
Nina_love
Geplaatst: 28-10-13 17:02
Ik kan 9 november
Otti1977
Geplaatst: 28-10-13 17:13
Zazzel schreef:
Graag dit lijstje aanvullen.
Fotomeeting zaterdag 9 november
Modellen: Atent-kan de hele dag(moet wel rekening houden dat het vroeg donker is) Fotografen: Zazzel - kan de hele dag
mag er een niet bokker met mij mee komen met haar fjord?
Zazzel
Geplaatst: 28-10-13 17:28
Atent schreef:
Zazzel schreef:
Graag dit lijstje aanvullen.
Fotomeeting zaterdag 9 november
Modellen: Atent - kan de hele dag(moet wel rekening houden dat het vroeg donker is) Nina_love Rije (ovb van vervoer - geen rijfotos)
Fotografen: Zazzel - kan de hele dag
Zazzel
Geplaatst: 28-10-13 17:29
Atent schreef:
mag er een niet bokker met mij mee komen met haar fjord?
In principe wel, tenzij we al een erg scheve verhouding modellen/fotografen hebben. Modellen van bokt hebben wat dat betreft voorrang.
Zazzel
Geplaatst: 28-10-13 17:29
Rije schreef:
Ik ga even vragen of ik dan vervoer kan regelen. Ik ga trouwens niet erop in het bos, dus alleen foto's aan de hand (western showhalster en/of Arabisch showhalster) en evt los.
Geen probleem!
Rije
Hoofd Bezwaarcommissie
Geplaatst: 28-10-13 17:30
Zazzel schreef:
Rije schreef:
Geen probleem!
Fijn Daantje kan vast wel een leuk stukkie Arabisch showen
Atent heeft een vriendin met een Fjord die ook interesse heeft in de meeting, maar zij zit niet op bokt. Bij voldoende fotografen kan er dus ook een Fjord mee als model.
Daphne__
Geplaatst: 28-10-13 18:00
Mijn zus _AAASCHAAA_ heeft ons paard al eerder opgegeven, maar ik zal het even opnieuw doen nu het opnieuw gedaan word!
jipje_niekje
Geplaatst: 28-10-13 18:01
Ik zou eventueel ook wel als model mee willen en kunnen doen Ik kan alleen wel alleen maar stappen met mijn paard door een knieblessure bij mijzelf.... Ik heb een kwpn'er
SternPhoto
Geplaatst: 28-10-13 18:02
Mm is het prima als ik de modellen even afwacht ? Vindt de bonte leuk en de donker bruine.
Haflingers en kwpners/warmbloeden heb ik al heel veel