Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Coentjuh schreef:Het idee van thema's vind ik hartstikke leuk, maar qua locatie wordt het wat lastig, aangezien ze allemaal ergens anders bij horen. Een indiaan in een kasteel of met kasteelachtergrond?
_Caitlinnn schreef:Ja inderdaad dat kan ook wel erg leuk zijn
Momenteel zit ik alleen erg lamlendig thuis omdat mijn keel volledig opgezwollen is en hierdoor amper tot niet kan eten en drinken. Ik kan vanmiddag eindelijk naar de dokter dus ben benieuwd. Hierdoor zit ik niet heel veel op de laptop omdat die keelpijn doorslaat naar mijn hoofd.
_Caitlinnn schreef:_Caitlinnn schreef:Fotomeeting voor mensen met een 'Thema'
Aanmeldingen
Modellen:
1) Coentjuh | Sandra | 25 | 'Indianen' | Foto 1 Foto 2
2) Ariebombarie | Arianne | 32 | 'Zwangerschap' | Foto 1
3) XxJustinexX | Justine | 18 | Fantasy/Horor | Foto 1 Foto 2
4) magicmist| Tamara| 30 | fantasy| gala| jungle|Foto 1 Fot 1 Foto 2
5) Ladylay | Hannah | 26 | Hippy/Cowboy style (eventueel met dwegkees) | Foto 1
6) Arizonagreen | Natalie | 18 | fashion - hiphop/urban - fantasy/horror | Link eigen portfolio Voorbeeld foto Hiphop/Urban Voorbeeld Foto Fashion Voorbeeld Foto Fantasy/Horror
7) Pressent | Victoria | ? | Vintage of Herfst | Voorbeeld foto Vintage 1 Voorbeeld foto Vintage 2 Voorbeeld foto herfst 1 Voorbeeld foto herfst 2
8) Miriam91 | Miriam | 22 | Droomachtig | Voorbeeld foto 1 Voorbeeld foto 2
9) minihvj | ? | ? | Samen met Victoria | *foto volgt
Fotografen:
1) Leverage | Kim | Facebook Link | Website Link
2) NatassJa | Natasja | Website Link
3) LindaLinda | Linda | Voorbeeld foto 1 Voorbeeld foto 2
4) ValiantS | Astrid | Website Link
5) Lovely82 | Jolanda | Facebook link
6) Yvonne_V | Yvonne | Facebook | Website
7) xWouter | Shirley Facebook | Website
8) JosFoto | Jos | Facebook Link Website Link
9) Hitime | Ruth | Site volgt *
10) JAZZ4ff | Frans | Link Profiel
XxJustinexX schreef:Kan ik zoals ik al had gevraagd nog ergens mn datums terug zien, ben zo dom geweest ze nie top te schrijven, en wanneer weet je het definitief ivm mijn drukke leven haha
xWildrose schreef:Weet niet zo goed wat ik dan aan zou moeten haha. Iets met old vintage is ook wel leuk, lijkt mij. Hmm ga er even over na denken. ;' ) Is goed dat ik het later nog laat weten? Sta sowieso open voor suggesties van jullie kant uit.
Mijn naam is Nelleke en ben 17 jaar. x