Fotomeeting 25 aug Molenveld(Exloo) Besloten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Naaoommii

Re: Fotomeeting 25 aug Molenveld(Exloo) Besloten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 20:18

Ik heb veel een aantal mensen die die graag in de middag groep willen maar ik heb 2 mensen die in de ochtend moeten werken en die echt in de middag groep. Zijn er mensen die zich op hebben gegeven voor de middag groep toch in de ochtend groep willen? Mensen die van ver komen hebben wat meer voorrang in de middag groep.
Ik wil de ochtend groep laten beginnen om half/kwart voor tien!

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 20:27

Ik zou eventueel wel in de ochtend kunnen. Word wel erg vroeg voor mij, maar geeft niet.
Moet namelijk op tijd weg, anders is hij helemaal bezweet bij aankomst. En s'morgens hoop ik hem niet al te vies aan te treffen in de wei haha!

Zet mij dus maar in de ochtend Naomi

Mijn vriend kan alleen geen foto's maken, sorry.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 20:29

Oke super! Als je hulp nodig heb 's ochtend bij de wei wil ik je best helpen als ik maar zorg dat ruim optijd die kant op ga zover is het niet vanuit buinen.

liefmeisje15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 23:00

Ik moet in ieder geval een dikke half uur rijden, dus het zal wel fijn zijn als ik in de middag groep kan komen.

Wat doet de rest met de manen, knotten of gewoon los? :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 23:08

Gaat het over de middag groepen enzo over de modellen of fotografen? *blond*

En trouwens fotografen blijven toch de hele dag? Want ik moet die dag erna weer naar school, en als ik laat thuis kom moet ik nog douchen en alles en zet ik het liefst de foto's al op mijn laptop. Dus ik kan denk ik niet de hele dag blijven anders ben ik brak die maandag..

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 23:32

Ja ik ben het nu ook even kwijt kwa modellen, fotografen, smorgens en smiddags :+ Heb je nu voor de hele dag maar 3 modellen??? Zo ja ik kan Cactus optrommelen om te komen met een erg leuke palo. Ook QH en die kan ook onder het zadel.

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 01:02

de fotografen moeten de hele dag, modellen 'sochtends of 's middags. De 3 modellen hierboven ergens, shetlander Woody en merrie met veulen Caro en Imagine komen niet. Voor Woody is al een nieuw paard in de plaats volgens mij? De andere plek is nog niet weer bezet. ergens eerder had iemand het nog over een bonte ijslander als er nog een uitviel?

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 11:38

We hebben op dit moment 8 modellen want het paard met veulen telde als 1 model. Dus er staan 7 modellen nog in de start post en met Rina er bij zijn er 8. Dus het is handiger als we het nu zo laten dus dan hebben we 4 in de ochtend groep en 4 in de middag groep. En ik meende dat we ook 8 fotografen hadden ik zal ze zo nog even na tellen

Voor de fotografen is het de heledag er komt 1 fotograaf in de middag die komt 's morgens met een model. Maar het is aan ieder de keus of je een hele dag blijft het moet niet zo zijn dat iedereen afhaakt in de middag. En als je 1 deel er ben dan mis je natuurlijk 4 modellen

Ik denk ook niet meer dat er fotografen meer komen dus ik zal met vandaag met het schema beginnen van de dag.

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 12:16

Jammer dat er wat afmeldingen zijn! maaar alsnog gaan er super mooie paarden mee! ik heb er erg zin in!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 13:50

Ach ik wacht nog even af voor het schema en ik denk dat ik wel de hele dag mee ga.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 16:22

@Rina welke neem je mee? Dan kan ik dat mee nemen in het schema. En heb je voorkeur voor de ochtend groep of de middag groep?

Irisx94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 20:19

Ik kan ook alleen in de middaggroep. Het is met trailer 50 min. rijden. :) Maar dat heb ik al doorgegeven.
Maar ik heb er echt super zin aan!

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 21:00

Dus als ik het nu goed heb worden dit de groepen. Mocht er iemand langer dan een half uur reizen en wil echt in de middag groep zal er iemand met een lagere reistijd vervallen en in de ochtend groep komen

Citaat:
De ochtend groep

Adawi met Harry
_Mellanie met Negrita
lukalisaaax met Condor
Rina met Miss Ego of Daisy

De middag groep

Loves_Bella met Beyoncé ivm werk 's ochtends
jasperlover met Camillo ivm werk 's ochtends
Irisx94 met Annabel ivm 50 min reistijd
liefmeisje15 met Don Matcho Ivm 30 min reistijd

En hier een overzicht welke fotografen er zijn.

Citaat:
De fotografen
1. Naaoommii | Nluder Shots | http://nludershots.weebly.com
2. myself133 | Rosan Stokker fotografie | rosanstokker.weebly.com
3. Rozenveld | http://rozenveld.weebly.com
4. _Juudith |van zoelen fotografie |Www.vanzoelenfotografie.com
5. Mar_X | Mariëlle Venema Fotografie
6. CoSnuf | Gerda Buist | Een aantal foto's in profiel
7. Seven - marjolein6Photography - http://marjoleinphotography.weebly.com
8. Believe | - |-
9. _Mellanie | Komt alleen in de middag

Geef even een gil als ik iemand vergeet haha
Verder is dit nog een overzicht wie er nu allemaal mee gaan en welke modellen wanneer moeten. Het echte programma komt later deze week. Hier bij staan tijden de groepjes voor de fotografen en welk paard ze als eerst gaan fotograferen ect ect.
Dinsdag heb ik voor jullie de foto's van het gebied en waar je kunt parkeren. Ik zal dan ook even meteen een route beschrijving maken, het heeft geen adres maar mocht je met tom tom komen is "het land van bartje" het adres. Maar ik zal dan alles duidelijk aangeven :)

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 21:22

Heb een reistijd van 3 kwartier vanuit Duitsland :+ ;) Maar nee laat me maar in de ochtendgroep. Wie er meegaat hou ik dan nog even tot zondag. Bij Daisy is het nl erg weersafhankelijk of die meekan. Die heeft nl hooikoorts.

O ik zal je nog even mijn mobiele nummer PB-en. Heb geen whats app, geen G3 netwerk bij ons :+ En mij sms-en kan je doen, maar gaat je in 99,9% van de gevallen niet helpen. Mijn foon ligt vrijwel altijd in mijn tas, en daar hoor ik em niet :')

lukalisaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 18:04

Is het echt niet mogelijk dat ik in de middag groep kan, komt mijn vader beter uit, en wij moeten dik 3 kwartier rijden. En we moeten ook nog hopen dat condor de trailer op wilt :')

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 18:17

Het liefst wil ik het zo houden maar aangezien je best lang moet rijden, waar kom je vandaan?
Verder zou ik dan liefmeisje15 moeten verplaatsen aangezien zij het minste reistijd heeft, hopen dat zij er ook mee eens is.

lukalisaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 18:28

Assen, maar met trailer is het ook nog 10 min langer

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 18:32

Ja oke maar wij rijden vanaf Borger naar Assen in 20 minuten. En borger naar Exloo is 5 minuten, het lijkt me sterk als je er dan 3 kwartier over doet. Ten slot de weg richting Borger waar je dus over moet is 80 dus je rijd haast bijna niet langer dan een half uur.

Ik weet niet waar @liefmeisje15 vandaan komt?

Rozenveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 20:34

Ik ben weer terug van Mallorca! Ik vind alles prima, ik hoop dat het weer mee zit zondag! Volgens mij ben ik weer up to date betreffend dit topic. In Exloo en de schema's volgen nog.. ik zag dat er iemand uit Stadskanaal komt, je kan wat mij betreft met mij mee rijden. Scheelt ook weer in de reiskosten, maar dan moet diegene even pb-en. Helemaal top dat je ook komt Rina! Kunnen we misschien ook nog even brainstormen ;)

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 20:37

Aah super dat je er weer bent Renee ! Als het goed is heeft dan nu iedereen gereageerd in het topic zodat ze het kunnen bij houden. Ik wacht nog even tot woensdag dan sluiten ook de inschrijvingen van de fotografen en weet ik wie er in de middag groep gaat liefmeisje15 of lukalisaaax. Het liefst laat ik de lijst zo hoe doe nu is

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 21:48

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 21:52

Gatverdamme wat zonde! Andere moeten gewoon van je paard afblijven.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 21:54

Ohja mensen vergeten jullie niet om jullie mobiele nummer achter te laten in een pb! Ik heb nog maar een paar binnen

Irisx94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 22:37

Aaaah jeetje Mellanie, verschrikkelijk... dat mensen zoiets doen, jeetje! Daar zou ik ook echt boos om kunnen worden! :\
Trouwens, ik vlecht mijn paardje ook in maar dat wou ik sowieso al doen omdat ze niet zo goed in haar haar zit vanwege wat schuren aan het hek. :x

Maar mijn vraag is wat jullie bij de portretfoto's om doen? Een halster of hoofdstel zonder teugels?
Ik zit namelijk te twijfelen want heb geen mooi halster, alleen maar oude versleten kapotte prut.

@Naomi, heb er vast overheen gelezen, zal gelijk mijn nummer even sturen.

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 22:43

AHhh wat stom zegg dat ze dat zo afknippen! doe je toch niet! laat ze lekker hun eigen haar afknippen als ze zo graag kappertje willen spelen.. Maar knotten ziet er ook heeel leuk uit vind ik altijd!