Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
opisop_shop schreef:en dat terwijl het zulk regenachtig weer is lifaya
Om even een voorbeeld te nemen aan een van mijn eigen foto's.
Heb gewoon een leuk cameraatje voor thuisgebruik en deze valt bij mij dan ook onder de categorie vakantiekiekjes-maar-dan-iets-beter-gelukt. Een ander noemt zichzelf fotograaf voor dergelijke foto's.
Waarom???
[ Afbeelding ]
lifaya schreef:Sorry Unihorse maar wat?Die "onscherpe achtergrond" hoort erbij als je met bepaalde apparatuur schiet
Moonfight schreef:Tja, iedereen die op een paard zit noemt zichzelf ook en ruiter. Ik ben een hobbyfotograaf en zeker niet goed. Al helemaal niet als ik mezelf vergelijk met de pro's. Maar dat is toch niet erg?
Niet iedereen heeft ook altijd bakken met geld om fotoshoots te boeken. Als deze personen toch leuke foto's (al is het met mindere kwaliteit) kunnen hebben dan is dat toch juist fijn!
opisop_shop schreef:maar dan heb je het ook over een echte fotograaf! en dat is precies wat ik bedoel.
Iedereen met een leuke camera maar standje "kiekjes" noemt zichzelf tegenwoordig fotograaf en laat zich inhuren.
Anoli schreef:Moonfight schreef:Defenitie fotograaf: Iemand die foto s maakt.
Dit staat in het woordenboek. Je bent wel degelijk een fotograaf. Misschien geen pro maar wel een fotograaf!
Idd, want ik ben benieuwd hoe je dan iemand moet noemen die op een paard rijd, maar niet mee doet aan de prof. klasses...