Weet niet hoe het voor de andere fotografen is, maar ik stem niet op een paardje waarvan ik niet eens weet hoe die er uit ziet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fantabulouss schreef:Nogsteeds niet.ontvangen? Ik.heb begin van de avond nog.gezegd dat ik die morgen pas kan sturen omdat ik de verjaardag van mijn vriend nu aan t vieren ben
Maargoed ff een collage van facebook afgeplukt. Dan hebben jullie een ideefoto's zijn van de eerste keer dat ik erop zat vrijdag..
[ Afbeelding ]
saga schreef:Wanneer krijgen we nu te horen wie er mee mogen als model? Ik wil niet opdringerig over komen maar de tijd vliegt en ik wil gewoon weten of ik uitgekozen ben, of wat anders in kan plannen. En ik denk dat er vast nog meer mensen willen weten hoe het nu verder verloopt.
davexmarit schreef:saga schreef:Wanneer krijgen we nu te horen wie er mee mogen als model? Ik wil niet opdringerig over komen maar de tijd vliegt en ik wil gewoon weten of ik uitgekozen ben, of wat anders in kan plannen. En ik denk dat er vast nog meer mensen willen weten hoe het nu verder verloopt.
ja ik wil het ook wel weten