Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xTammyy schreef:Hmm ik hoopte op een open inschrijving bij dit topic maar zo te zien is het besloten voor de modellen..![]()
Ik wil hier niemand mee beledigen maar dit topic komt op mij over alsof jullie een gratis fotoshoot willen van je paard..
Een fotomeeting is toch bedoeld voor fotografen om hun portfolio uit te breiden met exclusieve modellen op mooie locaties?
Kan aan mijn liggen natuurlijk maar deze indruk krijg ik na het lezen van dit topic en vind dat een beetje uitbuiting van de fotografen om eerlijk te wezen.
Kayleigh_ schreef:De Tinker op de eerste foto bedoelde ik! Keek ook in jouw profiel en die Tinker vind ik ook super! Lijkt me heel leuk om te fotograferen. Als je met je stalgenoten iets kan regelen dat we de reiskosten delen, kom ik 100% zeker!
Gero_Justine schreef:Fotograven tot nu toe:
1. _SamanthaV - top 10 bekend bij Ladyloe
2. steefvicky - top 10 bekend bij Ladyloe
3. monnikendijk - top 10 bekend bij Ladyloe
4. Kayleigh_ - top 10 nog bekend maken
5.
6.
7.
8.
9.
10.
De paarden die worden aangeboden staan op pagina 2, mocht de foto twijfels oproepen... Kunnen er extra foto's worden gevraagd bij mij of bij Ladyloe.
(Ik ben niet zo heel erg goed op bokt, dus ik hoop dat ik het allemaal goed doe)
Ladyloe schreef:Gero_Justine schreef:Fotograven tot nu toe:
1. _SamanthaV - top 10 bekend bij Ladyloe
2. steefvicky - top 10 bekend bij Ladyloe
3. monnikendijk - top 10 bekend bij Ladyloe
4. Kayleigh_ - top 10 nog bekend maken
5. Evelyne - Top 10 bekend
6.
7.
8.
9.
10.
De paarden die worden aangeboden staan op pagina 2, mocht de foto twijfels oproepen... Kunnen er extra foto's worden gevraagd bij mij of bij Ladyloe.
(Ik ben niet zo heel erg goed op bokt, dus ik hoop dat ik het allemaal goed doe)