Net nog onder voorbehoud een model aangemeld gekregen Vanavond volgt een nieuwe planning
serenta
Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-13 17:44
serenta
Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-13 17:51
SternPhoto
Geplaatst: 26-08-13 18:39
Ik ben vandaag behoorlijk door m'n rug gegaan, mag een week niet veel bewegen. Ben bang dat ik moet afzeggen
Kan amper lopen
Veel plezier alvast
serenta
Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-13 20:49
Heb net nog 2 afmeldingen gehad. Hier 2 voorbeeld opties:
Steeds 1 fotograaf met 1 model
Wat we ook kunnen doen is dat er steeds 2 modellen beschikbaar staan voor de fotografen. En dan de andere 2 zich kunnen omkleden. En dan steeds zo wisselen tot we bijv bij elk model 4 setjes gehad hebben. Dan hebben de fotografen de kans de modellen meerdere malen te "schieten" in verschillende setjes.
Jullie gaan lekker in de buurt, leuk! Ik moet nog even kijken of ik kan ( heb in de ochtend al van alles in de planning...) Maar als jullie nog een (plus) model willen hebben?
Sorry jongens ik moet mij helaas afmelden. Ik ben zondag naar de 3FM studio in Hilversum om een stunt op de foto te zetten. En dat maak je maar 1x mee in je leven.
Ik ben bang dat ik me ook af moet melden. Hoor net dat mijn oma zondag haar verjaardag viert. En aangezien het niet geweldig met haar gaat wil ik daar toch wel heen.
We verzamelen om 10:00 uur bij de Arena en zijn rond 13:00 uur klaar. Mocht je de PB niet ontvangen hebben, stuur mij even een berichtje, dan pb ik je nog even.
Lieve mensen ik heb slecht nieuws! degene die mij morgen zou vervangen met werken die heeft een ongeluk gehad.. en ligt in het ziekenhuis... met andere woorden nu moet ik toch zelf werken en kan ik niet meer aanwezig zijn :'(