Thanks. Ach, na de meeting is nog niet het ergste.. Ik zorg er wel voor dat ik een roesje krijg hoor dan ga ik lekker slapen tijdens hun onderzoek hahaha.
Ik wilde wel even melden dat AnneMirjam 's ochtends al meekomt met haar pony, zij zit pas in de middaggroep maar aangezien wij samen moeten gaan omdat ik anders in de knoop kom met 2 pony's, gaat zij alvast mee. Of er is een mogelijkheid tot ruilen? Dat ik met beide knollies in de middaggroep kan? Maar dat is even de vraag aan de middag-modellen
Ik zal even rond PB'en om te kijken wie zouden kunnen ruilen Het is voor beide groepen sowieso wel redelijk ochtend gerelateerd alleen de ene eerder dan de ander. Maar zal inderdaad even kijken wat er geswitched kan worden, ik was even het overzicht kwijt van wie nou met wie meereed..
Haha ja dat snap ik! Anders staat ze ook zo lang met die pony, daarom hadden we juist de ochtend maar verdeeld anders is het geen doen voor de paarden.
Nee precies, kunnen niet van ze verwachten dat ze 3 uur stil gaan staan! Of misschien dat tess met Joey naar de middag wil en kan? Dan moet ze ook nog met Glaupa natuurlijk. En neem aan dat dr zusje met Joey gaat? Zal vast wel iets te vinden zijn
Anoniem
Geplaatst: 27-09-13 22:06
Nee precies, dat is onhoudbaar Zal t ff aan Tess vragen Had d'r met kas en joey samen gezet omdat ik had gedacht dat ze misschien samen met d'r zusje op de foto wilde :p vandaar Maar zal ff kijken wie er wil schuiven haha
Ik wil joey en kas wel graag samen. kas vind het niet zo leuk zonder joey! ik kan wel vragen aan de eigenaressen van glaupa of smiddags ook prima is!:)
Ik moet nog even checken bij m'n moeder. Maar denk dat het geen probleem is! Zal het vandaag gelijk even vragen/mededelen. Ik weet nog niet welk paard ik mee ga nemen!
Oooh moeilijk Maaike! Ik persoonlijk zeg Wise Guy, omdat ie gewoon rete gaaf is. Maar Challenge is ook erg leuk om op de foto te zetten, zeker als je bedenkt dat ie eerst nog 'stuk' en afgeschreven verklaard werd natuurlijk!
Even graag jullie gedachte over deze volgorde van de modellen groepen. Is het een idee om Tesssie14 met beide paarden naar de middag door te schuiven, en AnneMirjam en Mavantos naar de ochtend te plaatsen?