Denk dat het handiger is om even een lijstje te maken met een aantal opties voor data en dat iedereen dan ff quote welke we kunnen. Ik zeg maar wat hoor
Nedereindseplas in Ijjselsetin aan de a2? Noem ook maar wat hoor, is natuurlijk alleen geen Gelderland meer. Euh... Utrechtse heuvelrug anders? Of de veluwe idd? Zit niet veel schot in zo
Willen jullie even kijken, We kunnen hier uit kiezen; -Utrechtse heuvelrug -Nedereindseplas -Veluwe
Datum -08 september -14 september -15 september -21 september -22 september -28 september -29 september - 19 oktober - 20 oktober - 26 oktober -27 oktober
Ik kan 15 sept,22 sept en 16 en 27 okt. Mijn voorkeur gaat uit naar Utrechtse heuvelrug. ( en dan bij net over de brug bij Rhenen, is het makkelijkste voor iedereen lijkt mij ) of Nedereindseplas ( let op: dit is een groot meer waar je overigens niet met de paarden in kan, en veel gras met wandel/fietspaden erom heen, dus geen ruiterroute's. Mocht het deze plek worden dan wil ik wel van tevoren even op ontdekking gaan daar ).
Rhenen vind ik prima. Bos bij Elst/Amerongen zou ook nog kunnen. Zitten wel een paar mooie plekken daar. Weet alleen niet hoeveel ruimte je nodig hebt.
lovezico
Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-13 18:55
De plekken waar je uit kunt kiezen staan er + de datum's ! zoude jullie even willen kiezen?
Erna_
Geplaatst: 12-08-13 19:28
Ik kies voor: -Nedereindseplas De andere 2 zijn voor mij te ver weg