Is het misschien handig om een datum te plannen? Dan kan iedereen die datum vrij houden of kijken als die kan en is het misschien makkelijk overleggen met de boswachter enzo?
knetterhard
Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-13 13:13
Van mij mag er ook een datum komen ik moet nog kijken als ik mijn eigen paardje meeneem, omdat hij nog erg dun is van de operatie maar ik kan eventueel een ander paardje meenemen onder voorbehoud
knetterhard
Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-13 08:01
Wat vinden jullie van 21 augustus? Of anders door de weeks?
Ik wil mij graag aanbevolen houden als model met mijn merrie! Kom uit Vaassen (bij Apeldoorn/Epe) dus moet te doen zijn. Mits ik kan op de afgesproken datum natuurlijk!
Ik geloof dat het om in de buurt van apeldoorn zwolle ging? Als het dichterbij is voor mij wil ik gerust helpen Wat ik wel kan doen is in het gedeelte op de computer
Aranel
Geplaatst: 13-08-13 16:23
Daniellejody schreef:
Ik zou wel willen helpen, als het bijvoorbeeld in de Sahara in Ommen wordt georganiseerd. Dat is voor mij redelijk dichtbij
Ik denk dat de zaterdagen het beste uitkomen om te gaan plannen Welke zaterdagen kunnen jullie? Of een vrijdagmiddag of woensdagmiddag zou misschien ook nog wel kunnen! Ik denk dat we wel mogen opschieten, als we nog willen fotograferen!
Ik ga eerst kijken in het topic wie zich hebben aangemeld als model en welke ervaren fotograven zich hebben opgegeven!