Als mijn ouders niet kunnen rijden kom ik op de fiets, want goes is voor mij niet zo heel belachelijk ver. Wel zou het fijn zijn dat als ik met de fiets ga, met iemand ergens in Goes dan zou kunnen afspreken die de weg nog weet naar de stal! Maar welke tijden zouden het zijn?
Ik kan wel mee! stephanie had op fb een oproepje gedaan en iemand uit flevoland gaat rijden en dan gaan er nog 2 uit flevoland mee zodat we benzine kunnen delen die zullen binnenkort ook nog wel reageren in het topic! zo blij!
Minh-dan vroeg even of ik een plekje bezet wou houden voor haar als fotograaf, ze heeft slechte internet verbinding, xMinh op bokt! en voor tessa kunnen we denk ik ook een plekje bezet houden!
Hoi hoi! Ik zou heel graag mee willen als fotograaf als dat mogelijk is?
Maar ik zit wel een beetje met het vervoer. Dus ik vroeg me af of er misschien hier iemand bij mij uit de buurt komt waarmee ik mee zou kunnen rijden? Benzinekosten betaal ik uiteraard aan mee
Als iemand mij op kan halen vanuit het treinstation Goes is het ook prima. Dus als iemand dat wilt doen, ik zou het heel fijn vinden Laat het me maar weten! (En terug brengen naar het treinstation )
M'n weekenden zitten echt prop en propvol. En ik ben bang dat dat over een maand niet anders is.. Dus moet ik me helaas afmelden Had heel graag gekomen! Jullie heeel veel plezier in ieder geval! En ik blijf natuurlijk volgen voor de foto's