Geen fotomeetings meer op de Loonse en Drunense Duinen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 21:04

Blingh schreef:
Cynn_x schreef:
Oh, toen het net bekend werd gingen meerdere het proberen maar dat mocht niet. Jij dus wel, oké, excuus.. :)

Dat was voor mijn meeting de 31e.

En toen werd er gezegd door een bokker. Ik geen meeting, jij geen meeting.

Maar van de boswachter hebben of hadden we idd toestemming

Maar de boswachter mag geen toestemming geven :) enkel het beheer van natuurmonumenten

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 21:05

Laten we het hier gewoon niet meer over hebben... we willen niet weer discussies hier.. maar gewoon rustig met elkaar bespreken hoe we ervoor kunnen zorgen dat niet nog meer gebieden straks verboden worden, moet in mijn ogen wel mogelijk zijn :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 21:06

Ik vind het erg jammer dat sommige mensen ( die over de discussie klaagden) deze nu zelf weer aan gaan. Doe dat lekker via pb ofzo!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 21:10

Robijntjah schreef:
Ik vind het erg jammer dat sommige mensen ( die over de discussie klaagden) deze nu zelf weer aan gaan. Doe dat lekker via pb ofzo!

+1

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 21:12

Femke_L schreef:
Robijntjah schreef:

+2 xD

Cynn
Fotograaf

Re: Geen fotomeetings meer op de Loonse en Drunense Duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 21:19

Uhm, dat +1 is dan wel weer heel erg off topic en weinig aanvullend, vinden jullie niet?

Zoals ik al zei, niet meer over de discussie hier beginnen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 21:21

Cynn_x schreef:
Uhm, dat +1 is dan wel weer heel erg off topic en weinig aanvullend, vinden jullie niet?

Zoals ik al zei, niet meer over de discussie hier beginnen..

Ik begin geen discussie hoor, of het aangeven van mijn mening moet een discussie zijn.

-1 dus

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 21:30

Het is wel weer omhoog halen van dit soort reacties.. dus in mijn ogen, niet geheel verstandig.
Laat het nou maar gewoon gaan. Denk dat er van beide kanten inmiddels wel genoeg heen en weer is gezegd..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 21:30

Ik hou erover op ja :j

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 21:34

Waarom mag er geen discussie worden gevoerd als de informatie in het topic niet helemaal juist is? Volgens mij is bokt nog altijd een discussieforum.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 21:47

Lijkt me niet echt nuttig om een discussie 10 keer te voeren als er niemand zijn ongelijk wil toegeven, wel?

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 21:50

Het enige wat fout zit, is de communicatie tussen de boswachters, beheerders etc daar. Was een stuk makkelijker geweest als dingen duidelijker waren.

Maar ik vind niet dat die discussie hier verder gevoerd moet worden.. want er komt gewoon geen einde aan en alleen maar ruzies/onenigheden naar elkaar toe.. laten we het op bokt gezellig houden, daar waar de meetings ook echt om draaide! Ik trek dus ook mijn handen hier verder vanaf. ;)

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 21:55

Absoluut niet tegen jou hoor Cynn, want ik ben het met je eens dat meetings gezellig zijn en dat we dat vooral zo moeten houden. Maar ik zie hier geen ruzies, enige "ruzie" was in ons meetingtopic omdat een of andere muts een meeting probeerde te saboteren en dat is gewoon ontzettend kinderachtig en niet de manier waarop ik met mensen omga. Met die personen wil ik dan absoluut ook niets te maken hebben.
Daarnaast heeft de boswachter heeft zeker overleg gehad met de beheerder, dus die communicatie zit wel goed. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 22:07

En dat blijven aanhalen is niet kinderachtig vind je?

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 22:07

_Dune_ schreef:
Absoluut niet tegen jou hoor Cynn, want ik ben het met je eens dat meetings gezellig zijn en dat we dat vooral zo moeten houden. Maar ik zie hier geen ruzies, enige "ruzie" was in ons meetingtopic omdat een of andere muts een meeting probeerde te saboteren en dat is gewoon ontzettend kinderachtig en niet de manier waarop ik met mensen omga. Met die personen wil ik dan absoluut ook niets te maken hebben.
Daarnaast heeft de boswachter heeft zeker overleg gehad met de beheerder, dus die communicatie zit wel goed. :)

En hiermee roep je dus weer andere mensen op en blijven we dus aan de gang.. Of je met die mensen nu wel of niets te maken wil hebben, hou het gewoon gezellig en hou het voor je :)
Cynn probeert het een beetje te sussen, maar dan word er weer lelijk gedaan.. ;) :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 22:14

Ach, wat zonde. Al snap ik het ook wel, de laatste tijd word je op bokt echt doodgegooid met fotoshoottopics in de LDD :), ik kan me voorstellen dat het voor de beheerders een reden is om het (al dan niet tijdelijk) een halt toe te roepen.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 23:49

Dustinlover schreef:
En hiermee roep je dus weer andere mensen op en blijven we dus aan de gang.. Of je met die mensen nu wel of niets te maken wil hebben, hou het gewoon gezellig en hou het voor je :)
Cynn probeert het een beetje te sussen, maar dan word er weer lelijk gedaan.. ;) :)

Dank je :) !

Ik hoop dat we gewoon weer op een leuke manier met elkaar verder kunnen gaan, met z'n allen ons steentje kunnen bijdragen aan het behouden van de natuur en zo kunnen voorkomen dat er nog meer gebieden verboden worden. Fotomeetings zijn voor mij erg leerzaam om verder te komen in de fotografie, maar ik ga er vooral heen vanwege de gezelligheid. Nieuwe mensen leren kennen. En zelf heb ik hier al aardig wat vriendschappen aan over gehouden, met meerderen heb ik dagelijks contact.

Ik hoop dat dit in de toekomst ook nog gewoon kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 23:51

Totaly agree met cynn haar laatste Post dus hoop dat het ook in andere topics gelaten kan worden nu ;)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 23:53

Fijn Jolijn. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 06:49

Ik zal er maar niet meer op reageren _O-

Inderdaad Cyn ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 09:24

@cynn: maar daar zijn toch ook helemaal geen natuurgebieden voor nodig?
Ja, het geeft een keer wat extras aan de foto.
Maar meetings zijn net zo leuk en gezellig en leerzaam op een manege of privestal.

Fotograferen in de natuur kan nog altijd, bijv bij de Konikpaarden in verschillende kuddes door nederland.

Ik snap de problemen niet zo....
Als er door t beheer van t gebied besloten wordt dat t niet meer mag, gaat iederenn toch gewoon ergens anders fotograferen?
Het is maar hobby hoor... niemand die ik hier heb horen klagen is financieel afhankelijk van fotografie, maar men doet alsof hun broodwinning wordt weggehaald.

Gewoon met zn allen niet zo n drama van maken.
Er zijn meer mooie plekjes in Nederland dan alleen deze paar natuurgebieden. :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 12:12

Citaat:
GEVAAR!!!!

Let op!!!

In de SAHARA is blauwalg gevonden in het water. Dit is heel giftig voor zowel mens als dier.

Blauwalg is een bacterie die bij inname braken, diarree, koorts, zenuwsymptomen en soms zelfs sterfte kan teweeg brengen.

LAAT UW DIER NIET ZWEMMEN NOCH DRINKEN VAN DIT WATER!!

Krijg ik net binnen via FB :j

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 12:18

Dank je dat je het meldt! :)

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 12:26

Uhm kim en cimmy
Ik zie dat hier weer dat topic van jullie aangehaald werd.
Waar ts cimmy met diverse dreigementen mijn kant op kwam.
Omdat ze hulp niet weet te apprecieren moet je hier niet nog een x gaan lopen
Zeuren maar mij benaderen!
Ipv hier weer moeilijk te doen.

Sorry hoor maar dat is gewoon achterbaks!

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 12:31

Even een vraagje, zijn fotomeetings op de Soesterduinen verboden? Aangezien ik dat van iemand heb gehoord, maar ik heb er nog niets van gelezen? :)