Fotomeeting Balloërveld Drenthe 25 aug.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-13 00:41

Prachtig paard! Hou er rekening mee dat er gestemd word wie mee gaat! Zie verder het start post.
Ik zal morgen even alles in linkjes plaatsen. Zit op mobiel dan is het veel werk haha

------------------------------------------------------------------------------------------

Herhaling! Handig voor de mensen die het topic net lezen!
Sluiting van de inschrijvingen voor modellen sluit op 11 augustus sluiting van de fotografen sluit op 24 augustus

liefmeisje15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 13:08

Naaoommii schreef:
Prachtig paard! Hou er rekening mee dat er gestemd word wie mee gaat! Zie verder het start post.
Ik zal morgen even alles in linkjes plaatsen. Zit op mobiel dan is het veel werk haha

------------------------------------------------------------------------------------------

Herhaling! Handig voor de mensen die het topic net lezen!
Sluiting van de inschrijvingen voor modellen sluit op 11 augustus sluiting van de fotografen sluit op 24 augustus

Ik wacht het af! :-)

CoSnuf

Re: Fotomeeting Balloërveld Drenthe 25 aug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 15:15

Ik zal mijn voorkeur ook nog even geven. Het liefst in de ochtend. (middag zou voor mij ook kunnen)

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 15:30

Mag ik vragen, is er contact opgenomen met de boswachter zodat je ook in de heide mag fotograferen en een paddockje uitzetten voor losgooifoto's? Ik heb in de winter hier een meeting gehouden en toen heeft de boswachter ons laten weten dat die toestemming toch echt wel nodig is! (we werden nog net niet weg gestuurd)

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 16:16

Huh maar als we gaan stemmen dan moet die bonte Fries toch ook gewoon in de lijst met modellen..?

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-13 20:05

Cally, dat is dan goed dat je het zegt ik zal dit weekend contact maken met de boswachter! Zou zonde zijn als we problemen krijgen!

Myself133, dat zou wel kunnen maar stel je voor dat zij beide mee mogen en een ander niet aangezien die bijvoorbeeld mooier is dan een ander. Het is zelf ook handiger als je maar 1 paard mee neemt scheeld een hoop tijd. Er was wel iemand met paard en veulen maar dat is een ander verhaal. Daar stemmen jullie gewoon als 1 geheel kan niet zo zijn dat alleen het veulen mee zou gaan.

En als er voldoende aanmeldingen zijn bvb na sluiting van de modellen maar 7 zijn kan de bonte eventueel mee!

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 22:54

myself133 schreef:
Huh maar als we gaan stemmen dan moet die bonte Fries toch ook gewoon in de lijst met modellen..?

Dat zou ik wel leuk vinden *\o/*

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 22:59

Naaoommii schreef:
Cally, dat is dan goed dat je het zegt ik zal dit weekend contact maken met de boswachter! Zou zonde zijn als we problemen krijgen!

Myself133, dat zou wel kunnen maar stel je voor dat zij beide mee mogen en een ander niet aangezien die bijvoorbeeld mooier is dan een ander. Het is zelf ook handiger als je maar 1 paard mee neemt scheeld een hoop tijd. Er was wel iemand met paard en veulen maar dat is een ander verhaal. Daar stemmen jullie gewoon als 1 geheel kan niet zo zijn dat alleen het veulen mee zou gaan.

En als er voldoende aanmeldingen zijn bvb na sluiting van de modellen maar 7 zijn kan de bonte eventueel mee!

Ik snap je punt hoor naomi, de bonte is officieel van me vader is alleen die heeft geen bokt haha.
Maar mochten er 7 aanmeldingen zijn en Doutzen mag mee kost het niet veel extra tijd hoor. Die zou mijn vader dan mee nemen. Ik ga echt niet met 2 jonge dames in mijn eentje aan de wandel haha. Nu zijn ze erg koel maar je zult het net zien..... :D

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 22:59

Ik moet mij helaas afmelden i.v.m. een plotselinge vakantie. Helaas.. :'(
Volgende keer beter en veel plezier!

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 17:18

Oh, ik vergis me in het weekend, ik kan wel!

liefmeisje15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 17:22

Adawi schreef:
Oh, ik vergis me in het weekend, ik kan wel!

Beter om! En ach ja, een vakantie... Je kan ergere dingen bedenken toch? :D

Wanneer worden de modellen uitgekozen?

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 17:23

Ik weet niet of het hier al is gemeld maar los gooien is niet toegestaan in dat gebied ook mag je enkel
op de paden blijven dus echt de heide in mag niet.
ik ben er met een meeting geweest en daar werd duidelijk door de boswachter aangegeven dat los niet werd toegelaten net als paarden van de paden af.

Edit zie dat er al iets over is gemeld :D

ik wil evt wel als fotograaf mee als je te weinig hebt

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 18:57

Seven, ik denk dat je hartelijk welkom bent! Zoveel fotografen hebben we nog niet.

Ik wil toch nog een voorkeur voor de ochtend aangeven bij eigen vervoer.

Eventueel iemand die in de buurt van Buinerveen komt en nog een plekje over heeft?

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 20:15

Ik zal het afwachten als de datum dicht bij komt ;) wat ts dan er van denkt

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-13 23:33

Marjolein van mij mag je mee! Ik heb er nog geen tijd voor gehad maar ik ga zelf nog even heen bellen voor meer informatie!

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 07:52

Dat lijkt me zeer verstandig als ze aan geven de datum daar geen meeting te willen zit je al

Zighenya
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 09:52

Mij komt de middag beter uit, maar ik moet nog even kijken of ik wel vervoer kan regelen!!!

Mar_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 20:55

Ik zou eventueel ook wel meewillen als fotograaf, maar zou iemand mij dan mee kunnen nemen vanuit Gieten?

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-13 21:23

Mar_x

Als je lijn 300 Emmen neemt kun je in Borger uitstappen dan kan ik je zo mee nemen!

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 21:55

Als er nog plek is wil ik me wel aanmelden als fotograaf =D

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 22:09

Naaoommii schreef:
Mar_x

Als je lijn 300 Emmen neemt kun je in Borger uitstappen dan kan ik je zo mee nemen!

Dan kan je net zo snel de bus richting assen nemen en bij Balloo uitstappen toch..

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-13 22:21

Kan ook maar Gieten en Borger is 10 minuten nog niet eens. Maar volgens mij als je bij Balloo wil uitstappen moet je via rolde meende ik ? Dan moet je als nog over Borger ik weet ook niet verder hoe die busverbinden zitten van uit gieten

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 19:05

Oh dat weet ik niet precies, kan best wel eens ja.. Of dat je dan in Rolde moet overstappen.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-13 13:37

Weer een fotograaf er bij! Ik bel in het weekend naar de boswachter en dan horen jullie meer of het daadwerkelijk door gaat. En anders moeten we een nieuwe locatie zoeken

Citaat:
De fotografen
- Naaoommii | Nluder Shots | http://nludershots.weebly.com/ |
- myself133 | Rosan Stokker fotografie | rosanstokker.weebly.com |
- ??? Kimberley23 | Klik-fotografie | Tijdelijk in onderhoud |
- Rozenveld | http://rozenveld.weebly.com |
- _Juudith |van zoelen fotografie |Www.vanzoelenfotografie.com
-
-

Citaat:
- lukalisaaax | Condor | Tuiger | Ruin | 6 jaar | nog maar 7 weken onder het zadel verdeeld over 2 jaar, kan tegen die tijd wel wat VD, mooie showdraf! | http://i217.photobucket.com/albums/cc12 ... 8bc963.jpg | 24 & 25
- _Mellanie | Negrita | Duitse rij pony | [ITP] Carpe diem, Negrita na blessure tijd itp |25
- Adawi | Harry | mini shetlander | Foto 1 , Foto 2 , Foto 3, Filmpje vanaf de sulky | Geen voorkeur, moet het alleen op tijd weten i.v.m. regelen trailer.
- Lisanne87 | Woody | Mini shetlander | foto's in profiel | 24 & 25
- bonnieaw | Caro & Imagine | NRPS | Imagine -- Caro -- Samen | geen voorkeur indien op tijd bekend
- Loves_Bella / Beyoncé / KWPN / 25 middag
- jasperlover / Camillo / KWPN / 25 middag
- CoSnuf | Emma | Fries | Klik Klik Klik |
-
-
-

Mar_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 16:19

Naaoommii schreef:
Weer een fotograaf er bij! Ik bel in het weekend naar de boswachter en dan horen jullie meer of het daadwerkelijk door gaat. En anders moeten we een nieuwe locatie zoeken

Citaat:
De fotografen
- Naaoommii | Nluder Shots | http://nludershots.weebly.com/ |
- myself133 | Rosan Stokker fotografie | rosanstokker.weebly.com |
- ??? Kimberley23 | Klik-fotografie | Tijdelijk in onderhoud |
- Rozenveld | http://rozenveld.weebly.com |
- _Juudith |van zoelen fotografie |Www.vanzoelenfotografie.com
- Mar_X | Mariëlle Venema Fotografie
-

Citaat:
- lukalisaaax | Condor | Tuiger | Ruin | 6 jaar | nog maar 7 weken onder het zadel verdeeld over 2 jaar, kan tegen die tijd wel wat VD, mooie showdraf! | http://i217.photobucket.com/albums/cc12 ... 8bc963.jpg | 24 & 25
- _Mellanie | Negrita | Duitse rij pony | [ITP] Carpe diem, Negrita na blessure tijd itp |25
- Adawi | Harry | mini shetlander | Foto 1 , Foto 2 , Foto 3, Filmpje vanaf de sulky | Geen voorkeur, moet het alleen op tijd weten i.v.m. regelen trailer.
- Lisanne87 | Woody | Mini shetlander | foto's in profiel | 24 & 25
- bonnieaw | Caro & Imagine | NRPS | Imagine -- Caro -- Samen | geen voorkeur indien op tijd bekend
- Loves_Bella / Beyoncé / KWPN / 25 middag
- jasperlover / Camillo / KWPN / 25 middag
- CoSnuf | Emma | Fries | Klik Klik Klik |
-
-
-

Ik heb me ook nog even op het lijstje gezet.
Over de bus, als ik een lijn van Gieten - Assen neem kan ik alleen bij de snelweg in Rolde uitstappen, binnendoor rijdt helaas geen bus meer, naar Borger zou eventueel wel kunnen. Ik laat het van te voren nog wel even weten!