Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Breumelhoff schreef:Hee allemaal, helaas ben ik op die datum op vakantie inclusief paard, ik heb nog geprobeerd het te verzetten. Maar helaas is het uiteindelijk toch niet gelukt.. Ik vind het echt heel jammer, vooral omdat ik de vorige keer door de stomme auto niet kon. Ik baal echt, maar gaat dus helaas niet lukken
Suusje92 schreef:Ik heb alles s ff nagelezen en een blik met steentjes erin werkt ook. Dit gebruikte ik altijd bij de training voor de hengstenkeuring van de Arabische Volbloed. werden ze lekker fris van in t hoofd en gingen ze prachtig van lopen!
Cyn moet je ook nog een voorbeeldfoto van mij hebben?
Cynn_x schreef:Breumelhoff schreef:Hee allemaal, helaas ben ik op die datum op vakantie inclusief paard, ik heb nog geprobeerd het te verzetten. Maar helaas is het uiteindelijk toch niet gelukt.. Ik vind het echt heel jammer, vooral omdat ik de vorige keer door de stomme auto niet kon. Ik baal echt, maar gaat dus helaas niet lukken
fleur_yen schreef:Calanddra schreef:Nou alleen nog hopen dat er 3 modellen afvallen
Dan help ik je vast een beetje op weg
Helaas ben ik die week net op vakantie, baal er ontzettend van, en had er echt veel zin in namelijk. Dus ik wens jullie in ieder geval een hele leuke dag toe
Femke_Tweety schreef:Ik weet vanmiddag meer over de genezing van Tweet. Ik ga vanmiddag voor een vervolgscan naar de kliniek.
Duimen jullie dat het er goed uitziet?? (Mijn gevoel zegt dat het niet fijn gaat met de genezing, hij had al verder meten zijn. Vandaar voor de zekerheid een 2e scan, die dus in eerste instantie niet nodig leek)