plek wel tegen over panekoeken huis bergzicht kun je in met auto en trailer die weg af rijden zit een heel leuk stukje heiden en mooi rij pad wou daar heen als het zo weinig blijft dacht ik aan 12 uur beginnen
Voor mij wordt 't helaas ook een twijfelgevalletje.. Omdat Praline niet helemaal lekker loopt, krijgt ze even vakantie. Misschien gaat het tegen die tijd alweer goed, maar het kan ook dat we dan nog even rustig aan moeten doen.
hey hey ik zal zo iedereen ff een pbtje sturen of ze allemaal nog kunnen
snoopydogy
Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-13 06:51
hey hey als de meesten het liever op zondag doen kan dat dacht dan aan 7 jullie willen de modelen die zich nu ook in topic hebben aangemeld zich ook ff via pb melden en foto zet ik jullie op het lijstje en de fotografen willen jullie dit in het lijstje hier onder aan melden
klopt dit lijstje mis kunnen we nog wat modelen evt fotograven regelen en wie weet hoe tamahra heet op bokt
snoopydogy
Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-13 16:24
]hey hey als de meesten het liever op zondag doen kan dat dacht dan aan 7 jullie willen de modelen die zich nu ook in topic hebben aangemeld zich ook ff via pb melden en foto zet ik jullie op het lijstje en de fotografen willen jullie dit in het lijstje hier onder aan melden