Ik heb me opgegeven als model. Lekker nadenken over hoe ik mn outfit ga bedenken. De basis ideeën zijn er al, nu de uitwerking op gaan pakken. Zou dan ook mooi op tijd zijn voor de EFF 2014
Bagheera_206
Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-13 17:40
Ann_moi schreef:
Ik heb me opgegeven als model. Lekker nadenken over hoe ik mn outfit ga bedenken. De basis ideeën zijn er al, nu de uitwerking op gaan pakken. Zou dan ook mooi op tijd zijn voor de EFF 2014
Leuk dat jij je ook hebt opgegeven!
Bagheera_206
Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-13 07:57
Wendy switcht van de rol van fotografe naar model. Door een kleine mistelling betekent dit dus dat er 2 plekken voor fotografen vrij komen. Wij zijn op zoek naar een fotograaf die affiniteit heeft met EFF/CF/etc. en enige ervaring met portretfotografie en kunstlicht heeft.
Aanmelden kan per PB naar mij. In overleg met de andere fotografen zal er dan een nieuwe fotograaf uitgekozen worden.
Ja, hierbij meld ik mij dus als model ^_^ Ik had het idee om, geïnspireerd door Game of Thrones, als vrouwelijke 'crow' van de Night's Watch te gaan (maar dan ietwat sexier ). Hieronder een moodboardje voor mijn outfit. Ik denk dat ik twee versies ga uitwerken: eentje met een veren mantel, eentje wat 'bloter'. Mijn makeup zal ook de ene wat hefitiger zijn dan de ander. Ik zal waarschijnlijk mijn kleding zelf maken/ bij elkaar zoeken. Hoop dat ik gekozen wordt want heb er érg veel zin in
Jeej leuk. Ik sta zelfs in de openingspost. Ik wil me ook melden als model. Vond de vampire meeting ook gaaf om mee te doen. Stuur zo ff PB naar richard. Ik heb bij de EFF een deel van mijn nieuwe outfit gekocht. Game of thrones daenerys targaryan oftewel khaleesi. En natuurlijk leuk om nu beatrix en lipyido nu aan de andere kant van de lens in actie te zien.