Minh, ik dacht al dat hij door veel fotografen op de meeste foto's weggewerkt zal worden, maar voor de foto's waar hij wel te zien is, is zilver mooier. Als het niet lukt vind ik goudkleurig ook best hoor!
Mijn cap is vast gepoetst, laarzen staan in het vet, neusriem en frontriemen gepoetst. Ik ben er bijna klaar voor!
xMiinh
Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-13 21:01
Ja, dat is zeker waar! (:
Ik duim dat het mooi weer word.. Buienradar zegt bewolkt
Fiero6
Geplaatst: 12-06-13 21:06
Ik heb geen hengstenketting, maar voldoet een halstertouw ook? Ik heb een leren halster mogen lenen en dan met een halstertouw is niet echt passend lijkt me? Zou ik er eentje kunnen lenen van iemand? Dankjewel!
Vandaag nog een lekkere buitenrit gemaakt, morgen ga ik alles schoonmaken. Ik ben heel benieuwd naar mijn eerste fotomeeting! Nog 4 nachtjes....
Morgenavond gaat bij mij alles in het vet en zaterdag en zondagochtend wassen, wassen.. wassen
xMiinh
Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-13 21:31
Fiero, halstertouw kan ook! Liever niet, maar als het niet anders kan.. Liever dan geen knaloranje nemen ofzo hahaha
Succes met wassen cynthia! (:
Dyonepooh1
Geplaatst: 12-06-13 21:37
Hier ook alle voorberidingetjes op rolletjes!
Vandaag weer drie kwartier gefietst, met als resultaat een van top tot teen bezweet paard! dus als het goed is staat hij niet met een uitstekeindebuik op de foto! Ook komt hij gelukkig goed door ze vacht heen! vrijdag halstertje invetten, en zondag ochtend paardje wassen!
Maar hopen op goed weer! Trouwens nog even misschien een hele stomme vraag, maar is daar een toilet gebouw oid? of moeten we even een rol wc papier mee nemen? Ik weet niet hoe het anders op meetings gaat? maar ik kan het iig niet de hele dag ophouden
God, dat lukt mij echt niet, en ik ben echt slecht in wildplassen.... Gelukkig is er een meertje!
Fiero6
Geplaatst: 13-06-13 14:43
Mijn lieve Fiero is een uurtje geleden kreupel van de wei af gekomen. Waarschijnlijk te heftig gespeeld, hij heeft vocht bij zijn pezen zitten tussen de knie en de kogel. De dierenarts en hoefsmid heb ik al gesproken. Momenteel staat hij met een koelbandage op stal. Rust, koelen en afwachten was het advies.
Ik heb wel even een potje lopen janken, hopelijk gaat het snel beter en heeft hij zich verstapt wat binnen een paar dagen al een stuk beter zal zijn.
ALS hij weer rad loopt en zondag mee mag zullen er geen actiefoto's genomen kunnen worden ben ik bang. Ik baal zo enorm, alles voor mijn lieve Fierootje maar het zou zo jammer zijn om niet mee te kunnen zondag!
ps. voor de hoge nood mag er eventueel bij mijn huis wel naar de wc ( woon ongeveer 5 km van de spijkvijver af, maar moet je wel ff met de auto heen rijden dan.)
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 13-06-13 14:44
tante_trien schreef:
God, dat lukt mij echt niet, en ik ben echt slecht in wildplassen.... Gelukkig is er een meertje!
Wij hoeven gelukkig maar een dagdeel er te zijn! Vlak voor vertrek als de paarden op de trailer staan ren je nog maar een keer extra naar de wc haha
Haha, wildplassen is ook niet aan mij besteed gelukkig hoef ik alleen in de ochtend daar te zijn dus voor we weg gaan op stal snel nog even en waarschijnlijk direct als we terug komen O, het water in het meertje stinkt wel heeeel erg dus verstandig om schoon water mee te nemen om af te spoelen. Wij hebben heel mooi een pompje mee zodat we ook echt met een slang enz af kunnen spoelen maar ik denk dat het verstandig is dat als je die luxe niet hebt en je wel het water in wil een paar cola flessen ofzo te vullen en mee te nemen want met die geur wil je echt niet meer de auto in
Waar? Biddinghuizen. Oldebroekerweg, 8256 Het bos heeft geen adres! Het bos zit aan deze weg. Zodra je op deze weg bent zullen wij bordjes ophangen die zullen leiden naar de exacte locatie!
Wanneer? 16 Juni
Fotografen: -Marcella -Xlouise - Er word nog een fotograaf gezocht! -Heidilover -WiancaR -xGoldenhero -MarianneV -Celine14 -Nannepannie -Gianti