Heb jij er ook al 2?? Dan mag je niet nog een 3e marlies Dat is niet eerlijk ten opzichte van de andere fotografen
Misschien kun je dit model wel tippen aan een van de andere fotografen
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 15-06-13 18:24
Ik wilde dit model dan ook voorstellen aan iemand die nog een model zoekt. Maar ik ken via via dit model en de rest hier niet dus het leek mij logisch dat ik even het eerste contact maak. En dan kan een fotograaf die geen 2e model kan vinden zichzelf misschien wel koppelen aan dit model...
Maar goed, misschien wil/kan het model niet eens...
Modellen Er is plek voor 8 modellen, waarvan er 2 zullen worden gekozen door mijzelf en deze gaan sowieso mee naar de meeting(model 1 en model 2). De overige 6 modellen worden benaderd door de fotografen zelf, elke fotograaf mag 2 modellen benaderen die zij graag voor de lens wil hebben. In totaal zullen er dus 14 modellen benaderd worden. Van deze 14 modellen worden er 6 uiteindelijke modellen gekozen door middel van stemmen. De overige modellen zullen op de reservelijst komen te staan, ook uiteraard op volgorde van stemkeuze. Wanneer je als fotograaf een model hebt benaderd en deze geeft aan mee te willen én te kunnen, stuur mij dan een pb met Naam model Naam eigenaar Ras Bijzonderheden Foto
Er is géén open aanmelding mogelijk voor de modellen!!
Opgave van modellen kan tot 1 juli !!!
1. Naam model: Romana Naam eigenaar: Cynn_x // Cynthia Ras: Haflinger Bijzonderheden:
2. blijft nog even een verrassing Naam model: Naam eigenaar: Ras: Bijzonderheden:
3. Naam model: Fuego Naam eigenaar: Gaucho Ras: Criollo Bijzonderheden:
4. Naam model: Pokerface Naam eigenaar: Arlette1991 Ras: Tinker Bijzonderheden:
5. Naam model:Dylano Naam eigenaar: Annash Ras:NRPS Bijzonderheden: Hengst
6. Naam model: Candor Naam eigenaar: Angela Ras:PRE Bijzonderheden: kan goed los lopen in paddock's tijdens fotomeetings
7. Naam model: Grelo Naam eigenaar: WE-Holland Ras: PRE Bijzonderheden: Hengst, Loopt mee in de Working Equation
8. Naam model: Lucentum Naam eigenaar: ilonab Ras: PRE Bijzonderheden: knappe verschijning
Laatst bijgewerkt door Anoli op 16-06-13 20:47, in het totaal 2 keer bewerkt
Heeft er iemand nog een model nodig? Ik heb namelijk een 'ja' gekregen van het model wat ik heb benaderd maar ik heb er dus al 2...maar ik weet echt zeker dat jullie deze allemaal willen. Kan ik iemand een PB sturen?