Ik heb beetje slecht nieuws want ik heb een paar tentamens niet gehaald en die moet ik nu begin en half aug herkansen. Maar daardoor kan ik dan niet meer een paar daagjes met mn vriend weg, enige dat ik deze zomer tijd heb is 19-22 aug en dan hebben we ook een jaar. Dus misschien dat ik dan toch weg ben, spijt me heel erg maar vanwege mijn school waar ik dus non stop voor aan t leren ben zien we elkaar steeds amper. Maar ik weet t dus nog niet
Dat is zeker balen Simone en zou heel jammer zijn ! Wat mij betreft kunnen we het ook verzetten hoor , volgens mij hebben we het momenteel allemaal een beetje druk met andere zaken ....gezien de belangstelling in het topic
Wat vervelend voor je! Maar ik snap het best. Wat mij betreft is verschuiven ook een optie inderdaad, maar ik ben helaas vanaf 25 aug weer op vakantie.
Het zou mij ook niet slecht uitkomen, zoals Astrid al zegt het is behoorlijk druk.
SimoneDV
Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-13 14:07
Ik wil ook wel heel graag mee dus zou t idd jammer vinden als ik niet kan maar als jullie t opzich ook willen verschuiven kan dat misschien. Ik kan 25 aug of 1 sept wel met voorkeur voor 1 sept omdat ik 25ste mogelijk brak ben dan (festival dag ervoor)
valiantS
Geplaatst: 17-07-13 15:19
1 September zou mij ook beter uit komen gezien de werkdruk van het moment
Dan moet ik afzeggen, ik ben op vakantie van 25 aug tot 1 sept. Erg jammer
SimoneDV
Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-13 23:03
Ik wil eerst iets meer reacties afwachten voor we t verzetten hoor want vind t banketstaaf als t door mij verzet wordt en veel dan niet meer kunnen. Dus als iedereen even kan laten weten of ze wel of niet kunnen op 1 sept?
Dan maken we er toch 2 meetings van? Of zeg ik nu iets geks?
valiantS
Geplaatst: 19-07-13 10:03
LynnDenise schreef:
Dan maken we er toch 2 meetings van? Of zeg ik nu iets geks?
Dat ging ook al door mijn hoofd ! Ik wacht even af hoe of wat maar mocht dat gaan lukken dan kies ik liever voor na 18 augustus en kan er een andere fotograaf op die dag mee.