Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

VisibreTeam schreef:Hahahaha dankjewel iedereen
Ik ga kijken of ik zo snel mogelijk even een wat duidelijker lijstje kan maken van wat de bedoeling is, wie zich al hebben opgegeven, locaties en data!
Moet vandaag eerst optreden met mn band en mn verjaardag een beetje houden, dus als iemand heel veel vrije tijd heeft en zin heeft om vast een beetje te orienteren op een lijstje om me een handje te helpen, graag!

VisibreTeam schreef:Zou top zijn als je een lijstje wil maken!
Nee bassiste haha, maar dat is wat offtopic verder nu

En dan 6-8 paarden modellen en hetzelfde aantal gewone modellen

VisibreTeam schreef:Zit te denken aan 12 fotografen, 6 meer gevorderde en 6 meer beginners om iedereen een kans te geven!En dan 6-8 paarden modellen en hetzelfde aantal gewone modellen
Word wel lastig met schema's, want elk model wil natuurlijk met meerdere paarden op de foto, de fotografen moeten rouleren en er komen ook nog kansen om los en portret te maken..
Heb overigens ook al een paar hele gave inzendingen via PB/facebook/mail gehad aan paarden!
Zie je het zitten om een handje te helpen met de organisatie trouwens?
Het moet trouwens wel duidelijk blijven dat modellen met de paarden op de foto gaan (hoeft niet perse er op) maar dat elk paard wel zijn eigen handler/eigenaar moet hebben vanwege veiligheid! (en natuurlijk kunnen de eigenaren ook met eigen paard op de foto bij voorkeur, maar enkel als er ook een model mee op de foto kan.)

Dan doen we naderhand stemmen, is wel zo eerlijk
Maar niet teveel , want ik moet ook wel heel goed aan school denken
Ik zal m'n best doen 
Ik doe het ook, ik kijk wat, wanneer en waar, en zit het mee dan meld ik me aan

(duidelijk mijn sproeten)
Maar ik ben nog niet heel zeker van mezelf