De weersvoorspellingen voor zaterdag worden steeds beter. (no offence, maar bij miezer gaat de camera echt in de tas tot het weer droog is, wil echt geen risico lopen)
annoouukie
Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-13 19:50
Interdaad AtelierB, steeds beter. Maar wat betreft de camera heb je ook gelijk.
Edit; Geeft nu aan dat er geen regen is.. ? ;P 18graden en 0mm regen.
Sorry maar ik moet me helaas afmelden! Mijn vriend heeft toch de auto nodig dus kan echt niet mee. Was hier al een beetje bang voor en hebben het net nog even besproken. Baal hier goed van want ik had wel zin gehad in een meeting. Helaas ben ik afhankelijk van zijn auto want heb alleen een fiets! Haha Veel plezier iedereen
Yep, vind het ook jammer want wil nog steeds een shoot hebben op de mooie Ginkelse heide. Dat is altijd het nadeel af je afhankelijk bent van iemand anders. Er was toch nog iemand die op de reservelijst stond?
Ik ga even kijken of ik nog iemand kan ritselen met een bonte poownie van 1.50...
Lies09
Geplaatst: 30-05-13 15:09
Ik zou ook doen wat jij zegt Annoouukie. Als je niemand anders kunt vinden haar gewoon er af halen. Dan is er wel 1 fotograaf die af en toe even niks te doen heeft. Maar lijkt mij dat dat wel goed komt toch?
Heb net een pb gehad van iemand met een prachtige pony die wilt komen!
Zunzuncito
Geplaatst: 30-05-13 20:46
Oh verdorie, nou heb ik ook een extra pony mee....nou dat is ook een beetje banketstaaf. Dan ga ik gewoon mee voor de lol en mag dat meisje wat met mij mee gaat in mijn plaats, want die vond het zo'n leuk idee (net een nieuwe pony).