en ik hoop dat ik gekozen wordt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sofy schreef:Sorry voor het inbreken, maar de Oirschotse heide heeft ook flink veel brede zandpaden en vlaktes (militair oefenterrein, met tankbaan) en daarnaast mooie stukken heide. Is niet ver bij de Sonse bossen vandaan (tien minuten met de auto verder langs het kanaal).
Leverage schreef:Sofy schreef:Sorry voor het inbreken, maar de Oirschotse heide heeft ook flink veel brede zandpaden en vlaktes (militair oefenterrein, met tankbaan) en daarnaast mooie stukken heide. Is niet ver bij de Sonse bossen vandaan (tien minuten met de auto verder langs het kanaal).
Oirschotse Heide zou ik een beetje mee oppassen.. Heb daar vaak buiten gereden en heb regelmatig militairen gezien (ook al waren we in het militair vrije stuk). Er word daar ook flink geschoten tijdens oefeningen..
Olina schreef:Ik ga in ieder geval vandaag even zorgen dat de lijst helemaal compleet is, dat is handig. En ik zal even brainstormen voor alternatieve locaties.
25 euro gedeeld door 20 is inderdaad niet veel, maar dan zal wel iedereen vooraf moeten betalen.