Channiiiej schreef:Ik ga morgen of vrijdag het topic voor de soesterduinen openen
Zou je mij dan een PB willen sturen of een link hier plaatsen? Ik wil mij dan graag aanmelden namelijk.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Channiiiej schreef:Ik heb vandaag even onderzoek gedaan naar de soesterduinen, maar voor paarden heb je daar een penning nodig.. Dit is best duur en is dus niet haalbaar als je er maar één dagje naar toe gaat.. Wie heeft er andere ideeën? Of we maken er een hondenfotomeeting van?
Channiiiej schreef:In dit topic wel, maar het nieuwe topic wat ik zou gaan openen (soesterduinen), zou waarschijnlijk een combi honden/paarden worden ('s ochtends honden, 's middags paarden).. Maar paarden wordt daar niet echt mogelijk.. Honden mogen er wel komen, maar ik weet niet of ze daar in het hele gebied mogen komen..?!
Moosje schreef:Channiiiej schreef:In dit topic wel, maar het nieuwe topic wat ik zou gaan openen (soesterduinen), zou waarschijnlijk een combi honden/paarden worden ('s ochtends honden, 's middags paarden).. Maar paarden wordt daar niet echt mogelijk.. Honden mogen er wel komen, maar ik weet niet of ze daar in het hele gebied mogen komen..?!
Ja, honden mogen overal komen daar.
De vlakte is het mooist qua licht.
Channiiiej schreef:Moeten honden en/of personen een dagkaart oid hebben (of iets betalen)?
En, weet jij een adres waar we zouden kunnen verzamelen, zo dichtbij mogelijk bij die vlakte?
Ik probeer deze info op internet te vinden, maar het is niet heel duidelijk
Moosje schreef:Channiiiej schreef:Moeten honden en/of personen een dagkaart oid hebben (of iets betalen)?
En, weet jij een adres waar we zouden kunnen verzamelen, zo dichtbij mogelijk bij die vlakte?
Ik probeer deze info op internet te vinden, maar het is niet heel duidelijk
Foekenlaan 25 in Soest.
Gratis parkeren, gratis toegang. Op ruim 10 minuten lopen van station Soest Zuid.
blond_queen schreef:Ja channiiiej, misschien is het handig om dat soort dingen in een nieuw topic te bespreken als je een nieuwe honden fotomeeting wil organiseren.
Ik snap er nu vrij weinig meer van wat nu de bedoeling is van deze meeting/topic?
Is daar al wat duidelijkheid over plutolover?
Edit, mijn reactie had ik geschreven voor jouwe was geplaatst, sorrie. :p Top dat er een nieuw topic voor komt.