Ik werk vanavond even alles bij Zo eerst even pony doen voor meeting morgen haha
XxDiandraxX
Geplaatst: 19-04-13 18:36
Heej ik zie dit nu pas maar huis ter heide is m de achtertuin van waar mijn paardjes staan. Heb je er rekening mee gehouden dat het gebied behoorlijk is veranderd? En dat je er niet het water in mag?
De berg zand die op de foto staat is er in elk geval niet meer. En die zandvlakte ook niet want die is inmiddels gevuld met water waar je dus helaas niet in mag.
Bij deze vind ik het wel leuk om mijn fjordenmerrie (met tegen die tijd een veulen van een maand of vier a vijf) op te geven als model
Datum zal ik binnenkort even gaan bekijken heb het afgelopen weken heel erg druk gehad op mijn werk maar ga ik ff dit weekend ofzo bekijken en dan ff kijken wie er wel of niet kunnen. Wat betreft het gebied ik weet dat er veel veranderd is en dat je officieel het water niet in mag mocht toen ook al niet hahahahaha. Maar ik ben soms stout... maar ik ga het nog allemaal nader bekijken mocht de locatie niet meer haalbaar zijn of geen mooie plaatjes opleveren voor de fotografen, dan wijken we uit naar een ander gebied in overleg met de fotografen en desbetreffende modellen. het gebied is ntl heel erg groot... en je hebt meerdere kanten ook dus mogelijk is er nog een andere kant die ook goed te doen is. echter had ik wel mijn zinnen gezet op die openvlakte ik weet dat ze daar nu ook de grazers (hooglanders) hebben staan dus ik moet effe kijken hoe of wat.
ik zou zeggen stuur me ff pb met je gegevens over jou je echte naam boktnaam naam paard ras en een foto. dan zet ik je er zeker bij ik moet er nog 4 andere modellen bij zetten en een aantal fotografen. komt allemaal helemaal goed ik ga nu alleen echt eerst ff slapen want ben echt doodop.
Ik wil me ook opgeven als model, maar misschien vinden jullie Cocomara te gewoon?? Volgens mij zat ik gister bij jullie in het groepje bij de meeting in de drunense duinen?
ik ga zo deze lijst bijwerken, was gisteren zelf op meeting met mijn paardje dus zodoende dat ik dat nog niet had gedaan en ja hoor marcelle je mag je ook gewoon opgeven en dan kiezen de fotografen vanzelf je hebt een heel mooi paard stuur me ff een pb als je wilt met je eigen naam paard naam boktnaam en foto dan zet ik je erbij voor de mensen die al pb hadden gestuurd ik werk het zometeen bij
Naam: Fabienne Boktnaam: Fabske Paard:Precious present merrie appaloosa Naam: Jolijn Boktnaam: Robijntjah Paard: Modesta merrie PRE Naam: Chantal Boktnaam: niet op bokt Paard: Lady PRE/Quarter merrie bijzonderheden bovenstaand: zowel Western, Dressuur als Spaanse outfit. Div touwhalsters en showhoofdstellen. Kunnen VD div oefeningen per paard.
Zo de laatste aanmeldingen staan er ook weer bij supergave fotografen hebben we al en ook tevens supergave modellen!!! Ben benieuwd wie er nog meer aan melden. Veel PRE's hier.. alvast klein beetje bijgewerkt rest komt vanavond ik moet gaan werken