ja je hebt dan echt van die krulletjes xD anders had ik ook gezegd dat je ze er maar uit moet halen haha
_Marinke_
Geplaatst: 22-03-13 13:01
Wat gaaf zo'n fotomeeting met die top-fotografen!
Ik hoop dat er ooit ook nog eens zo iets met die toppers hier in de buurt komt, ben ook heel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat van deze meeting. Volgens mij (als ik zo de modellen bekijk en het kunnen van de fotografen) kan het niet anders dan dat er echt PRACHT plaatjes uit gaan komen. Ben heel benieuwd! En alvast super veel plezier gewenst voor jullie!!
SaraJoyce
Geplaatst: 22-03-13 13:05
Haha idd dat had wel de beste optie geweest! En om nou een stijltang op z'n manen te zetten, lijkt me ook niet verstandig maar goed, dan moeten we toch kiezen.. Wie stemt voor en wie tegen knotjes?
zal ik voor special ook een welsh showhoofdstel meenemen?
Netje
Geplaatst: 22-03-13 18:58
Zal me ook even mengen in de discussie als het mag. Eerst wil ik even zeggen dat ik het super gaaf vind om met - in mijn ogen - het grootste deel van de beste fotografen van Bokt (als Sjoerd nou ook nog komt zijn we compleet) deze shoot te hebben. Is echt geweldig, daar moet iets moois uit voorkomen, dat weet ik zeker !
We hebben de psycholoog al besteld voor Luca, zodat hij voorbereid is om als enige ruin tussen 5 hengsten te staan. Arme man Maar goed: nekkie zit er nog wel hoor. Als ik het eerlijk mag zeggen denk ik dat ik hem het liefst zonder knotten op de foto heb, hij heeft zo'n guitig koppie met z'n voorpluk los Maar meeste stemmen gelden