Supernatural Fotomeeting - 24 november - model gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MadelonSunny

Re: Animo voor een Supernatural Meeting?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 21:19

De modellen worden denk ik gekozen door de fotografen? Worden de fotografen ook gekozen of gaat dat op volgorde van aanmelding? :)

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 21:20

Hoe wordt er inderdaad geselecteerd?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-13 21:24

Gezien de animo wil ik de fotografen gaan selecteren :)

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 21:24

Ga ook maar een PB als visagiste sturen denk ik... misschien kan ik een bijdrage leveren, vorige keer was mijn eigen creatie best goed gelukt :j

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 21:25

Ja joh, en een extra hand kan nooit geen kwaad :)

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 21:26

Daarom, dus als model en visagiste ingezonden :D

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 21:27

Marjoow schreef:

Jammer :n

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 21:28

Marjoow schreef:

Oh laat maar, dan kan ik dit topic net zo goed meteen ontstippen. Jammer! :n

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-13 21:29

Waarom is dat jammer? Ik geef iedereen een eerlijke kans hoor, ervaren/onervaren. Ik ben zelf ook nog maar een rookie met modellenfotografie :)

Overigens: Lara gaat mij helpen met de organisatie omdat ik dit nooit eerder heb gedaan. Fotografen worden dus ook in overleg gekozen.

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 21:30

Marjoow schreef:

Op welke basis ga je selecteren? Misschien wel handig om te weten om het voor iedereen eerlijk te houden. En hoeveel Modellen/fotografen worden er uiteindelijk gekozen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 21:30

Ondanks het feit dat ik beginnend fotograaf ben heb ik gewoon ingestuurd onder het mom 'nee heb je, ja kan je krijgen'! :)

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 21:31

Okee dan is het goed. ;) Was bang dat weer de beste fotografen gekozen gingen worden. Ik heb helemaal geen ervaring en zou dit graag 's proberen. Naja, dan zien we het wel :)

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 21:32

Marjoow schreef:
Waarom is dat jammer? Ik geef iedereen een eerlijke kans hoor, ervaren/onervaren. Ik ben zelf ook nog maar een rookie met modellenfotografie :)

Overigens: Lara gaat mij helpen met de organisatie omdat ik dit nooit eerder heb gedaan. Fotografen worden dus ook in overleg gekozen.

Maar waar selecteer je dan op, als je niet op ervaring selecteert (just curious)?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-13 21:34

Zeker niet, ik zie graag een gevarieerde groep. Wel ervaren fotografen om het voor de modellen de moeite waard te maken, maar ook onervaren zodat er ook geleerd kan worden. Ook ervaren fotografen kunnen de onervaren fotografen dingen leren.
Ook kijk ik naar ervaring met meetings en dergelijke. En ook naar apparatuur, ik zie wel graag de fotografen met ten minste een spiegelreflex :)

[edit] Het is een beetje lastig uit te leggen. Ik wil ook kijken naar verschillende stijlen, dat er echt geleerd kan worden :)

Artocreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 21:35

Oké. Nou ja, ik zie wel...

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 21:46

faatxhorse schreef:
Marjoow schreef:

Oh laat maar, dan kan ik dit topic net zo goed meteen ontstippen. Jammer! :n

Haha hier hetzelfde :P

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 21:48

Lente schreef:
Ondanks het feit dat ik beginnend fotograaf ben heb ik gewoon ingestuurd onder het mom 'nee heb je, ja kan je krijgen'! :)

Ja das waar maar aan de andere kant is het ook wel frustrerend om er dan telkens niet bij te zitten, niet echt goed voor je zelfvertrouwen zegmaar :o

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 21:50

Ik werd de vorige keer ook uitgekozen als fotograaf (vampieren) en het was een enorm toffe leerervaring en heeft mij zeker doen prikkelen om meer te willen doen. (Ik fotografeer met slr sinds 09-2012 en had 0,0 ervaring met binnenshooten en mensenfotografie)

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 21:53

Poeh lijkt me heel gaaf om een keer te doen, heb echter geen opzet flitser en ook geen fijn portret objectiefje, ook geen enkele ervaring met mensen modellen...
Hmm lijkt me wel heul tof om te doen >.<

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 21:56

Als men zich niet inschrijft, dan wordt men sowieso niet gekozen en negatieve reacties zijn ook niet aanlokkelijk :n Het is niet mogelijk om met deze animo (die alleen maar meer wordt) zo te selecteren dat niemand teleurgesteld wordt.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 21:59

solarpleure schreef:
Als men zich niet inschrijft, dan wordt men sowieso niet gekozen en negatieve reacties zijn ook niet aanlokkelijk :n Het is niet mogelijk om met deze animo (die alleen maar meer wordt) zo te selecteren dat niemand teleurgesteld wordt.

Nee daarom ook gewoon op volgorde van aanmelding... Jammer dat bij de leukste/bijzondere meetings altijd op selecteren is. En bij menselijke modellen helemaal vaak zo leer ik t nooit..

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 22:01

saskiakefie schreef:
solarpleure schreef:

Nee daarom ook gewoon op volgorde van aanmelding... Jammer dat bij de leukste/bijzondere meetings altijd op selecteren is. En bij menselijke modellen helemaal vaak zo leer ik t nooit..

Niets houdt je toch tegen zelf zo'n meeting te organiseren? :)

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 22:02

Ik heb hele goede apparatuur maar pis ook bijna altijd naast de pot als het op kiezen aankomt, vindt ik ook jammer want zou ook graag veel meer leren, vooral met mensen/modellen, maar ja.... niet geschoten is altijd mis denk ik dan maar :D en eens zal het lot me heus wel gunstig gezind zijn *\o/*

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 22:03

ah laat maar, ik schrijf me gewoon niet in :)

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 22:04

saskiakefie schreef:
solarpleure schreef:

Als je op volgorde van aanmelding gaat, dan heb je de kans dat je met 10 onervaren fotografen zit. Je zult wel moeten selecteren om een meeting zo leerzaam en daarmee succesvol mogelijk te maken. Daarbij, als je op aanmelding selecteert, dan hebben de fotografen met een drukke baan bijv. geen mogelijkheid, omdat die niet 24/7 online zijn. Dat is dan ook weer niet eerlijk. Het kan gewoon niet op een wijze waarop iedereen tevreden is. Ik begrijp ook niet waarom het van belang is of ik wel of niet bij de vampierenmeeting was?