Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marjoow schreef:Waarom is dat jammer? Ik geef iedereen een eerlijke kans hoor, ervaren/onervaren. Ik ben zelf ook nog maar een rookie met modellenfotografie![]()
Overigens: Lara gaat mij helpen met de organisatie omdat ik dit nooit eerder heb gedaan. Fotografen worden dus ook in overleg gekozen.
solarpleure schreef:Als men zich niet inschrijft, dan wordt men sowieso niet gekozen en negatieve reacties zijn ook niet aanlokkelijkHet is niet mogelijk om met deze animo (die alleen maar meer wordt) zo te selecteren dat niemand teleurgesteld wordt.
saskiakefie schreef:solarpleure schreef:Als men zich niet inschrijft, dan wordt men sowieso niet gekozen en negatieve reacties zijn ook niet aanlokkelijkHet is niet mogelijk om met deze animo (die alleen maar meer wordt) zo te selecteren dat niemand teleurgesteld wordt.
Nee daarom ook gewoon op volgorde van aanmelding... Jammer dat bij de leukste/bijzondere meetings altijd op selecteren is. En bij menselijke modellen helemaal vaak zo leer ik t nooit..
saskiakefie schreef:solarpleure schreef:Als men zich niet inschrijft, dan wordt men sowieso niet gekozen en negatieve reacties zijn ook niet aanlokkelijkHet is niet mogelijk om met deze animo (die alleen maar meer wordt) zo te selecteren dat niemand teleurgesteld wordt.
Nee daarom ook gewoon op volgorde van aanmelding... Jammer dat bij de leukste/bijzondere meetings altijd op selecteren is. En bij menselijke modellen helemaal vaak zo leer ik t nooit..