Animo fotomeeting oudere paarden noord nederland?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fientje80

Re: Animo fotomeeting oudere paarden noord nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 13:13

Ik ben zo benieuwd of ik nog met iemand mee kan rijden :D dat maakt voor mij of ik wel of niet mee kan :)

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-13 14:11

zuurdijk was het toch? als de locatie lauwersoog word zou ik je misschien kunnen oppikken. zou ik eerst nog aan mijn vervoerder vragen of het kan.

fientje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 15:51

Ja idd. Dat zou wel heel fijn zijn! Eerst nog even afwachten welke locatie het gaat worden dan, wanneer wordt er gestemd? :p

fientje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 08:06

Helaas geen antwoord van staatsbosbeheer over Lauwersoog, maar ik heb op internet wel een kaart gevonden (na lang zoeken) waar we mogen komen met onze viervoeters! :) wanneer gaan we eigenlijk? :)

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-13 12:58

fientje80 schreef:
Helaas geen antwoord van staatsbosbeheer over Lauwersoog, maar ik heb op internet wel een kaart gevonden (na lang zoeken) waar we mogen komen met onze viervoeters! :) wanneer gaan we eigenlijk? :)

is het wat? zou graag iets bij het water willen organiseren.

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-13 12:59

MODELLEN: aub niet meer dan 3 foto's in een linkje! wat dingetjes over je paard mag!
1. palousa88 | Katja | shetlander | 40 jaar | prachtige eigenwijze dame | commando liggen | waterpaard!
Foto 1 Foto 2 Foto 3

2. ina_1994 | Ina - Shetlander | ong. 25 jaar | De liefste pony van de wereld (hihi) al 15 jaar van mij dus voor mij is ze speciaal, kan voetje en kusje, juist geen waterpaard! En kan prima los tussen draad & paaltjes.
Foto 1 Foto 2 Foto 3

3. SCC (saskia) - heb een fries paard - ruin - bijna 25 - antiek blond hij kan heel erg veel maar vooral lief zijn !
(foto' http://www.mijnalbum.nl/Foto-YTYVWZDM-D.jpg

4. fientje80 (Fieneke)-shetlander-Nora-tegen de 30 aan-donkerbruin-lieve knuffel-kan ook best los-Wij hebben geen vervoer, dus ik zou heel graag met iemand meerijden! (uiteraard tegen betaling), we wonen in Zuurdijk

5. alicelover (Jeanine) - C pony - merrie - 22 - bruin - met een simpel lintje mag ze gerust los, loopt niet zo snel weg - foto komt nog.

FOTOGRAFEN: voorbeeld foto mag!
1. Sani - http://sterstalfotografie@weebly.com
2. BvanhetB - MP Image - http://www.mpimage.weebly.com
3. daniquexx (ovb) -info volgt
4. Maysie (ovb) - Maysoon Rashid Photography
5. magda_90 (ovb) - http://www.makwafotos.nl
6. Mavelle
7. Poesjes123 - www.facebook.com/gerafotografiewww.gera ... weebly.com

1. Lauwersoog.
2. Griekenland Turkije bos
3. Bos bij Bergum
4. Ter horsterzand
5. Canadameer
6. Balloerveld

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-13 13:05

update

heb het even veranderd de andere shet van mijn nichtje kan niet jammer genoeg, ik wil graag met 7/8 modellen en 6 fotografen gaan dus nog even afwachten! als je zelf ook nog mensen kent met oudjes probeer wat te strikken zou leuk zijn als we genoeg paarden kunnen krijgen!

datum is nog niet besproken. ik denk dat dat pas kan als we genoeg modellen hebben.

en is er nog iemand die misschien fientje kan meenemen met haar pony? ik heb zelf maar een 1 persoons trailer en zou dan een 2 persoon moeten gaan regelen waarvan ik niet weet of dat gaat lukken

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-13 13:06

o ja! willen de mensen die nog geen foto van het model hebben geplaatst een foto erbij willen zetten?

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 13:08

Afhankelijk van de locatie kan ik misschien nog een 27jarige welsh meenemen.

Wat ook nog een optie voor een lokatie zou kunnen zijn is Nienoord, bij Leek. Of het bos bij Roden? (Mensinghebos heet dat geloof ik)

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-13 13:14

id dat een mooie locatie? zet maar op de lijst! ik ga daar later naar kijken.

in welke omgeving kan je die pony meemenem?

fientje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 13:38

Ik weet niet of het bij het hondenstrand mag eigenlijk, ik vraag wel even iemand waarvan ik denk dat diegene het wel weet.

poesjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 14:08

fientje ik heb u sms gekregen maar ik ben een ziel zonder beltegoed hihi!! paarden zijn verboden bij het hondenstrandje...

fientje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 16:31

Hè balen! Dan denk ik niet dat er een plek is waar we kunnen fotograferen bij het water.. Dat stukje waar ik toen geweest ben met de hondenfotoshoot met poesjes123 is echt te smal voor een fries denk ik.

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-13 17:06

ik ben dit weekend bij kennisen en zal hun ook even vragen hoe en wat met water. hun rijden erg veel daar.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 19:20

In het bos bij Roden heb je water. Een meertje midden in het bos. Er is maar een klein stukje waar je er in kunt maar het is wel heel mooi. Ik zal eens kijken of ik het op foto heb.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 19:35

palousa88 schreef:
MODELLEN: aub niet meer dan 3 foto's in een linkje! wat dingetjes over je paard mag!
1. palousa88 | Katja | shetlander | 40 jaar | prachtige eigenwijze dame | commando liggen | waterpaard!
Foto 1 Foto 2 Foto 3

2. ina_1994 | Ina - Shetlander | ong. 25 jaar | De liefste pony van de wereld (hihi) al 15 jaar van mij dus voor mij is ze speciaal, kan voetje en kusje, juist geen waterpaard! En kan prima los tussen draad & paaltjes.
Foto 1 Foto 2 Foto 3

3. SCC (saskia) - heb een fries paard - ruin - bijna 25 - antiek blond hij kan heel erg veel maar vooral lief zijn !
(foto' http://www.mijnalbum.nl/Foto-YTYVWZDM-D.jpg

4. fientje80 (Fieneke)-shetlander-Nora-tegen de 30 aan-donkerbruin-lieve knuffel-kan ook best los-Wij hebben geen vervoer, dus ik zou heel graag met iemand meerijden! (uiteraard tegen betaling), we wonen in Zuurdijk

5. alicelover (Jeanine) - C pony - merrie - 22 - bruin - met een simpel lintje mag ze gerust los, loopt niet zo snel weg - foto komt nog.

FOTOGRAFEN: voorbeeld foto mag!
1. Sani - http://sterstalfotografie@weebly.com
2. BvanhetB - MP Image - http://www.mpimage.weebly.com
3. daniquexx (ovb) -info volgt
4. Maysie (ovb) - Maysoon Rashid Photography
5. magda_90 (ovb) - http://www.makwafotos.nl
6. Mavelle
7. Poesjes123 - http://www.facebook.com/gerafotografiew ... weebly.com
8. Marjoow (ovb) - MB-Shots (Work in progress: http://www.facebook.nl/mbshots )

1. Lauwersoog.
2. Griekenland Turkije bos
3. Bos bij Bergum
4. Ter horsterzand
5. Canadameer
6. Balloerveld

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 19:35

onder voorbehoud van datum/locatie/vervoer ga ik graag mee oudjes op de foto zetten!

fientje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 20:38

Mavelle schreef:
In het bos bij Roden heb je water. Een meertje midden in het bos. Er is maar een klein stukje waar je er in kunt maar het is wel heel mooi. Ik zal eens kijken of ik het op foto heb.

Ja idd, heel mooi! Heb ik wel eens gereden met een vriendin. Mooie inloop in het water, soort strandje. (maar dan heel klein)

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 11:12

En er is ook een parkeerplaats vlakbij, ook wel handig.

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-13 20:57

hmm roden. het klinkt erg leuk! ik heb een heel leuk idee! zal later wel even een foto plaatsen van mijn idee met water en of dat wel mogelijk is met dat water

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 15:23

Wellicht kan het topic iets meer in de spotlight komen zodat we meer aanmeldingen krijgen :P.

Iemand ideeën?

ina_1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 15:36

Als er echt niks meer bij komt dacht ik, misschien dan handig om nog een lijst te maken net mensen die geen oudere paarden hebben maar wel graag mee willen doen met de meeting. Dat de 6 die nu op de lijst staan zo ie zo vast staan en dan nog wat andere modellen erbij. Dus daar ook lijst van maken en als die vrij lang worst dan Dat de fotgrafen daar uit mogen stemmen.
Snappie? :+

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 16:01

ina_1994 schreef:
Als er echt niks meer bij komt dacht ik, misschien dan handig om nog een lijst te maken net mensen die geen oudere paarden hebben maar wel graag mee willen doen met de meeting. Dat de 6 die nu op de lijst staan zo ie zo vast staan en dan nog wat andere modellen erbij. Dus daar ook lijst van maken en als die vrij lang worst dan Dat de fotgrafen daar uit mogen stemmen.
Snappie? :+

Dan worden het naar mijn idee meer gratis fotoshoots :Y) :o, dit is toch echt gericht op oude paarden/ pony's. Wellicht dat we het op de bokt markt neer kunnen zetten. Wat vind de TS daarvan?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 16:14

Hmmm als er ook "jonge" paarden bij komen haak ik af. Ik kom juist om de oudjes op de foto te zetten, de jongkies zie ik genoeg op andere meetings ;)

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 16:25

Marjoow schreef:
Hmmm als er ook "jonge" paarden bij komen haak ik af. Ik kom juist om de oudjes op de foto te zetten, de jongkies zie ik genoeg op andere meetings ;)

Inderdaad :j vandaar dat ik ook zei dat het meer op een gratis fotoshoot begon te lijken :o