Op almeerderstrand mogen het gehele jaar door honden (op een bepaald gedeelte). Dat weet ik omdat ik zomers daar altijd naar het strand ga als m'n hondje mee gaat haha
als we kunnen regelen dat we met paarden mogen komen daar voor een dag en we het kunnen afzetten klinkt dit als een top idee! super bedankt voor de locatie. zou iemand mij misschien kunnen helpen met opzoeken of dit ook mogelijk zou zijn.
Is het eigenlijk zo dat waar je met je hond mag komen, je ook met je paard mag komen? Dat zit ik me nu opeens af te vragen haha
heidiLOVER
Geplaatst: 02-04-13 23:39
Channiiiej schreef:
Is het eigenlijk zo dat waar je met je hond mag komen, je ook met je paard mag komen? Dat zit ik me nu opeens af te vragen haha
Nee dat is niet zo bij ons bij bijvoorbeeld de strandjes langs het ijsselmeer en parkjes in de buurt mag je niet met paarden komen maar wel met honden, dat moet dus denk ik wel opgezocht/nagevraagd worden. Kan heel verschillend zijn natuurlijk!
Heb wel van de zomer 3 weken sam gereden en paar maanden bram verzorgt maar redde het niet met mijn eigen vps's die vlakbij staan rij jij al met prin buiten?
Samsie
Geplaatst: 12-04-13 11:19
Ik zou wel meewillen als fotograaf, ben nog wel beginnend
Het is afhankelijk van wanneer het is, heel de maand mei kan ik al niet. Maar met dit tempo gok ik dat er in mei nog niet eens bekend is waar/wanneer het nou is