Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

suusje26 schreef:Zijn nummer 2 en 5 in lijstje van modellen dezelfde?
? Maar om mee te kunnen moet ik wél vervoer hebben vanuit Nijmegen. Iemand hier met een tweepaardstrailer vanuit deze regio? Heb wel een autorijbewijs maar geen trailerrijbewijs en ook geen trailer

Drie groepjes van twee paarden kan wel. En dan kunnen we misschien aan het eind van het dagdeel met dat groepje een groepsfoto maken of een "rengalop" foto maken zoals TS wilde.. 
Lindandy schreef:Ja, volgensmij moest ik werken tot half 1, vandaar! Ik krijg zsm me rooster.
Datum: 6 April
Planning: In groepjes van 2 of 1 enkel of 3 ligt aan hoeveelheid, uiteindelijk een groepsfoto maken
dit kan gewoon stilstaan, maar het lijkt mij stoer om met zijn allen in galop gefotografeerd te worden.
!!! Iedereen mag zijn/haar inbreng doorgeven, voor leuke ideeën. Ook dit is mijn eerste echte keer dat ik zon meeting organiseer. Uiteindelijk kom je toch met zn allen op 1 lijn. Ik hoor graag van jullie!
Ts kon volgens mij niet eerder dan 2 uur, misschien een idee dat iemand anders de eerste uurtjes de "leiding" even overneemt van TS?