Bij deze wil ik mijn honden ook nog opgeven. Aangezien ik geen enkele mooie foto van ze heb en Willow al behoorlijk op leeftijd is.
Willow: 11 jarige colli x herder kruising. Willow houdt enorm veel van zwemmen en is wekelijks in het vennetje op de loonse en drunense duinen te vinden.
Pipa: 1 jarige teckel kruising. Het puppy achtige is er inmiddels af, maar het is nog steeds een heel mooi hondje om te zien (vooral eigenwijs)
samen zijn ze helemaal leuk!
Shaya_
Geplaatst: 09-02-13 18:45
MadelonSunny schreef:
JesdaPower schreef:
Van de 25 (die je nu hebt) worden er uit eindelijk 10 gekozen toch?
Ja klopt
Dan kunnen we nog een extra meeting plannen met al deze modellen Jeetje wat een animo hiervoor! Leuk om te zien
Ik zit eraan te denken om 12 modellen te laten komen in groepjes van 4 maar dan met 8 fotografen. Maar heb nu al 10 fotografen beloofd dat ze mogen komen Misschien dat ik dat ga doen mochten er 2 fotografen afvallen. Met groepjes van 3 fotografen fotograferen werkt iig niet.
Ik heb een 'oplossing'. We kiezen 12 modellen uit, er van uit gaand dat er waarschijnlijk toch wel 2 fotografen afvallen. We hebben 3 groepjes met 4 modellen. Als het bij 10 fotografen blijft dan hebben we 2 duo's en 2 trio's. Maar ik verwacht dat er wel minimaal 2 fotografen afvallen. Er gaat pas een reserve fotograaf mee als er meer dan 2 fotografen af zijn gevallen. Ik verwacht dat we dan uiteindelijk 8 fotografen en 12 modellen hebben. Dus steeds 8 fotografen en 4 modellen per dagdeel. Dan zouden we van 10 - 12, 12 - 14 en 14 - 16 bijv. kunnen doen. Wat vinden jullie (fotografen) hier van?
Als reserve vind ik het uiteraard jammer want zo duurt het nog langer voor de mogelijkheid er is dat de reserve alsnog mee kan
xliisaa
Geplaatst: 09-02-13 20:48
Dan meld ik me bij deze af, sta dan in plaats van 5de, 7de reserve en zie dat nog niet helemaal gebeuren. Jammer zaten erg leuke modellen bij maar anders hou ik misschien een datum vrij terwijl het toch wel zeker is dat ik niet mee kan :p
MadelonSunny
Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-13 20:50
Begrijp ik Daarom wil ik het even bespreken met jullie. @xliisaa Ik heb nog niks besloten hea + dat ik vaak zat heb meegemaakt dat er 10 reservefotografen op de lijst stonden en er uiteindelijk zoveel afmeldingen waren dat we nog op zoek moesten naar fotografen. Hetzelfde geldt voor de modellen.
xliisaa
Geplaatst: 09-02-13 20:57
nouja de 10 fotografen die al mee mogen die maken het natuurlijk niets uit want ze staan toch al op de lijst en dan heb je reserve fotografen die het natuurlijk jammer vinden, dat spreekt wel voor zich denk ik :p Dus in principe zou het dan 10 tegen 6 zijn en dan is de keuze snel gemaakt Bedoel als ik mag kiezen of met z'n 2en in een groepje of met z'n 3en dan is de keuze snel gemaakt, 2en Nu vind ik het alleen jammer omdat ik reserve sta, haha eerlijk is eerlijk. als ik hier het lijstje zie denk ik niet dat er veel mensen nog gaan afvallen, allemaal erg proffesioneel en weten waarvoor ze zich aanmelden. En ik vind het jammer als ik dan straks een datum vrij hou en dan toch niet mee kan :p
Maar we hebben natuurlijk geen datum gekozen dus dan zou het eventueel nog kunnen als je 5de reserve zou staan maar 7de zie ik echt niet gebeuren eigenlijk Heel verhaal, bedoel dit trouwens helemaal niet aanvallend want ik snap dat 8 fotografen gewoon veel beter werkt
Edit, misschien kunnen de reserve fotografen wel een meeting regelen met de reserve modellen op een andere datum.
Ja 11 mei Ik hou het denk maar op 10/10. Sommige hebben meerdere honden dus die zouden er dan 2 mee kunnen nemen en dan zien we dat gewoon als 1 model. Maar de inschrijving is dus gesloten. Ik ga het lijstje nog even aanpassen