Groep 1 moet er voor zorgen dat ze om 10:30 klaar staan. en Groep 2 om 13:00. Dan gaan we direct met fotos beginnen.
Mijn voorstel: Fotografen fotograferen twee aan twee de modellen. Zo kunnen de fotografen ook goed van elkaar leren. We nemen 15 minuten de tijd per model. Mogelijk hebben sommige modellen wat meer tijd nodig om de waterbak in te durven:).. Tip, loop eerst even achter een ander paard aan om jouw paard te laten wennen aan de waterbak. Enneh.. als je geen natte voeten wilt, enkel rijdfotos in de waterbak:)
Laatst bijgewerkt door estella81 op 14-02-13 15:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Mooi he? Gemaakt door een hele goeie vriendin van mij
Dat is wel zo makkelijk dan inderdaad als er ook paarden van het Reyerbos meedoen. Zijn Nancy en ik de enige die in de ochtend met de trailer komen? Ik neem aan dat de rest te paard komt?
Mocht je verhinderd zijn als model/fotograaf, laat het dan zsm weten zodat de mensen op de reservelijst hier rekening mee kunnen houden. Overigens, mocht je op de reservelijst staan... geen zorgen:) ik plan in april nog wel een keer zon meeting in.. Maar dan zit ik zelf graag op mijn paard:)
_sjors_
Geplaatst: 14-02-13 21:07
@Merel_Brit: gaaf die waterbak, mooie foto! Ik ben alleen bang dat ik Celona daar niet doorheen ga krijgen, mijn merrie is nog niet zo heel veel gewend. Als het een keer mooi weer is in het weekend ga ik alvast een rondje maken daar, dan heeft ze het in ieder geval allemaal alvast een keer gezien.